Hallo Ik had een vraag... ik heb ineens enorme driftbuien en ben zelfs agressief. Normaal heb ik dit niet. Wie herkent dit? En hoe ga je er mee om? HELP (ook namens mijn vriend )
nou meis ik heb precies hetzelfde gehad hoor ! ik was ontzettend onredelijk en kon werkelijk om de kleinste dingen kompleet uit mijn dak gaan, gelukkig is het nu zo goed als over maar ik denk idd dat het door de hormonen komt. wat helpt is voor iedereen anders denk ik maar wat mij goed geholpen heeft is op zulke momenten aan mijn kindje te denken of even af te koelen op de babykamer (maar die heb je misschien nog niet) probeer in ieder geval even iets totaal anders te gaan doen en uit de situatie te stappen als het ware, blokje om of een boodschapje of gewoon even de tuin of het balkon in dat hielp mij meestal wel groetjes jolanda
Ik heb er ook veel last van. Is een samenkomst van mijn moeheid, gevoeligheid en de hormonen. Ik merkte dat ik zelfs na het weekend niet uitgerust was nog snel ongeduldig werd en niets meer kon hebben op het werk en thuis. Nu werk ik per dag 2 uren minder en merk ik dat ik innerlijk ook meer rust krijg. Toch ben ik nog wel snel moe maar het gaat wel beter. Het is echt een kwestie van goed naar je eigen lichaam en gevoel luisteren denk ik. Succes ermee!
Nee niet echt last van. al heb ik af en toe wel zin om een bepaalde collega haar nek om te draaien omdat ik haar niet altijd kan uitstaan haha. Valt dat ook onder agressie?
hoi! Bij mij is het al eventjes geleden, maar ik ben blij dat mijn naaste familie en mijn ventje zo verdraagzaam zijn geweest. Ik heb het op een bepaald moment zo klaar gekregen om in nog geen 10 minuten ambras te hebben met 6 mensen. Ik kon me ook enorm aan de kleinste dingen ergeren en kon van supper happy naar een donderwolk veranderen in geen tijd. Gelukkig gaat dat allemaal over en kom je uiteindelijk weer tot jezelf. Al had ik me geschaamt moest ik weten hoe ik op die momenten wel echt was. groetjes Sarah
hier er nog 1 ik ben het nog steeds! het is echt heel erg.. ik ga dan na boven en lekker huilen!.. beter dan alles opkroppen! gr
Bij mij is het meer zo dat ik juist op mijn vriend af reageer En daarna moet ik er hard om huilen omdat ik het vervelend vond dat ik zo naar deed tegen hem Schiet allemaal niet erg op dus :S