Neocate: stinkende windjes en spugen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 19 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hoi dames,

Even een vraagje! We zijn van Nutramigen AA overgestapt naar Neocate. Maar nu zijn we daar gister mee begonnen. En dochterlief laat ineens enorm stinkende windjes en geeft best wel redelijk wat mondjes voeding terug. Dit was bij de Nutramigen AA niet zo. Hebben meer mensen hier ervaring mee dat dit bij Neocate gebeurd?

2. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja hier ook al niet te spreken over de poep luiers !
    Spugen is gewoon heel licht verteerbaar waardoor t makkelijker omhoog Komt ik dik zijn voedingen dus in.
    Het spugen is gestopt daardoor

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Nutramigen is iets dikker dan Neocate, dus als ze ook reflux heeft kan het goed zijn dat de Neocate makkelijker omhoog komt idd.
    Ik weet niet of je de voeding indikt, maar dat zou nog een optie kunnen zijn.
    De stinkwindjes herken ik niet, maar dat kan te maken hebben met de overstap van voeding, de samenstelling is toch net iets anders. Dit zou met een paar dagen / week wel minder moeten zijn.

4. KimK

KimK Niet meer actief

Hmm indikken kan helaas niet ivm heftige datmkrampen van nutriton en jbpm....

5. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    heeft ze nu minder krampen dan??

6. KimK

KimK Niet meer actief

Iets minder als met de jbpm/nutriton. Maar nu met Neocate geen verbetering tov Nutramigen AA, maar goed is pas 2 dagen hé...

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Maar nutramigen AA en Neocate zijn volledig hetzelfde hoor. Allebei volledig koemelkvrij. Dus ik begrijp niet goed waarom je overgeschakeld bent.

8. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Wij zijn op advies vd kinderarts ook overgestapt van nutramigen naar neocate en na een paar dagen echt een ander kind! Wel degelijk een verschil! Ook hier liet ze scheetjes door de overgang van de ene melk naar de ander. Geef het even de tijd, komt goed!

9. KimK

KimK Niet meer actief

Op advies van arts om te kijken of dat misschien verbetering voor haar brengt... Anders moet ze nl worden opgenomen, dit is beetje laatste "redmiddel".

10. KimK

KimK Niet meer actief

Van de Nutramigen AA naar Neocate? Of van gewone Nutramigen naar Neocate? Want ik had nl. al volledige vrije koemelkvoefing.

Deel Deze Pagina