Ligt het nu aan mij maar vallen de Hema kleertjes vanaf maar 86/92 een stuk kleiner uit. Mijn dochter is 82 cm en 10,2 kilo en ze heeft nu een jurkje en legging aan van de Hema van maat 86/92 en dat zit prima.
ligt n beetje aan de maten van je dochter. Mijn dochter heeft lange benen, daar heeft ze 86 voor nodig maar om haar lijfje heeft ze 68/74 De leggings zijn dus standaard te groot/kort.
Nou ze heeft van boven wel maat 86 nodig maar broekjes zit ze nog in 80 soms zelfs nog 74 hoewel die een beetje te kort beginnen te worden. En ze heeft dit meer nodig vanwege haar omvang ze is niet zo heel breed
Hier vallen de HEMA kleertjes juist als één van de weinige heel goed, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat mijn kleine man korte beentjes heeft! Dus het kan wel kloppen dat ze klein vallen ja!
Ja hier merk ik het ook, maat 86 zit vaak wel goed maar ga je naar de grotere maten komt ze dus in 86/92 en dat valt wat klein uit vind ik. Heb 2 stretch truitjes in 86/92 die ik eigenlijk na het wassen te klein vind.
Hmm ik vind hema helemaal niet goed vallen .. ja de eerste keer dat ze het aan hebben maar na het wassen is de meeste vorm er wel uit
nou ik heb ook een spijker rokje gekocht bij de hema vorig jaar maat 74 maar die moet ik nog steeds een beetje insnoeren anders zakt ie af en dan nu leggings maat 86/92 zitten prima daarom had ik zoiets van hoe kan dat dan nu.
Ik vind de shirtjes van de Hema erg klein vallen. De babymaten wat minder, maar de kindermaten vallen gewoon klein. J. heeft daar meestal 98/104 en soms zelfs 110/116. Leggings vallen iets minder klein, maar ook niet echt heel groot. Broeken weet ik niet, die heb ik er nog nooit gekocht (alleen toen ze in de babymaten zat).
Maten vallen inderdaad klein vergeleken bij andere winkels, maat 86/92 van truitjes paste dochter vorig jaar al terwijl ze verder pas in maat 80/ kleine 86 zat, broeken paste toen nog niet. Maar ze past nu nog steeds in 86/92, is nu haar echte maat. Mijn dochter is een smal meisje.
Ik vind de babycollectie (hele maten) wel goed op maat vallen, in ik heb 2 lekkere bolle meiden . Maar mijn ervaring met de 86/92 combimaat is hetzelfde hoor! Hier zijn kleertjes van andere merken maat 92 nog aan de ruime kant (zeker broekjes!). Maar mijn dochter past de tuniekjes en leggings maat 86/92 nu al niet meer. Ga binnenkort maar even proberen hoe de 98/104 valt. Dus niet gek hoor dat je dat vind .