ik vraag me af waar je een leuk setje kunt kopen??? ben bij verschillende winkels geweeest oa prenatal hema en dat soort winkels.. Ik vind het voor jongetjes niet zo bijzonder.. veel donker en grijs. maaar ik had hier in het dorp in een winkeltje zo´n mooie gezien!!! met blauw en rood erbij echt zooooo leuk!! maar alle 3 dingen bijelkaar kosten zo+n 45 euro!!! dat betaal ik niet eens voor zn jasje!! en ja vind nu maar zoiets en dan nog goedkoper.. wie kan me helpen'??
Bij LIEF hebben ze erg leuke dingen vind ik. Is niet heel goedkoop. Sjaal 12,95 Muts 11,95 Wanten 9,95 Wel erg leuk!
bedankt voor de tips! dr mag van mij wel iets kleur in zitten!! kheb gemerkt dat het dit jaar wat donkerder is allemaal!! Kheb een bruinig jasje gekocht.. dus wil graag vrolijk sjaaltje en mutsje enzoo!!
Oh echt. Ik heb 2 sets bij de prenatal gehaald en ik vind ze zooooo leuk! Het was precies wat ik zocht!
Ja, idd. Almaar dat donkere. Ik heb nu een donkerbruine winterjas voor m'n zoon gekocht en had gedacht om er iets roods ofzo bij te doen. Misschien m'n moeder maar lief aankijken of zij misschien een sjaal wil breien.... Moet er natuurlijk ook een mutsje bij... Geen idee of ze dat kan... Vast wel.