hoi hoi, onze kleine kan heerlijk op zn eigen manier kruipen, o pzn knietjes en dan doorschuiven op zn buik alleen nu glijdt hij weg op onze vloer. van zn speelkleed is hij zo afgekropen. ik heb nu ons dekbed op de grond maar dat wil ik natuurlijk niet elke dag doen hebben jullie tips? en nog een andere vraag. ons kleintje doet, als hij ondeugend is zn tongetje uit zn mondje, ik vind het reuze grappig maar deed jullie kleintje dit ook??
Kun je niet een goedkoop 2 persoonsdekbed kopen? Dan hoef je die van jezelf niet te gebruiken. Ik denk niet dat je het tegen kunt houden hoor, dat ze er vanaf gaan . Wat betreft de tong.......praat me er niet van!! Wanneer ik hem ophaal bij de gastouder en hij ziet me, het eerste wat hij doet is heel hard lachen en dan zijn tongetje uitsteken hihi. Vind dat altijd zo schattig!! (Hij is 6 maand)
Je hebt speciale kniebeschermers voor op het laminaat en zo... Maar het is vaak makkelijker om ze gewoon te laten wennen. Die kleine van mij gleed ook steeds uit maar na een weekje had ze door hoe ze het voor elkaar te krijgen zonder eruit te zien als bambi...
ooh ja een goedkope kopen is idd een optie hihi jaa hij mag er wel vanaf want voorheen zette ik hem gewoon op de grond maar als hij merkt dat hij niet vooruit komt gaat mr drama king zeuren hahaha!!
Gewoon lekker op de grond. Door het wegglijden gaat hij alternatieve bedenken! En dat stimuleert weer om echt te gaan kruipen. Oja, bij Ikea verkopen ze heel grote speelkleden, misschien is dat nog iets?
Bij ikea heb je een dekmatras dat je als speelkleed kunt gebruiken. Las ik laatst in een boekje, vond het wel een goed idee,
Hoelang kruipt je ukkie al? Ik had namelijk in het begin hetzelfde probleem maar Yelena kan nu heel goed kruipen op laminaat.
Ja ik wilde idd ook zeggen van dat dekmatras van Ikea (wat je over je gewone matras kan leggen). Stond in de 'Kinderen' geloof ik. Had ik dat maar geweten toen mijn kleine meid begon te kruipen! Lijkt me helemaal super!!!
pas 2 weekjes, iets korter hij vermaakt zichzelf zoo goed op de grond jeeej! met zn blote beentjes komt hij inderdaad goed vooruit met broekje is het mn kleine (mannelijke ) bambi. ik ga zeker eens kijken bij de ikea, thnx!! deze mag dicht hoor!
Bambi is een mannetje hihi z'n vriendinnetje heet Feline! Maar oke, doet er niet toe . Ik zou denken dat je mannetje wel een manier vind. En ik geloof niet dat ze op die leeftijd ergens op blijven liggen. Juist de randen en het eraf kruipen/komen is ontzettend interessant! Zonde van je geld zou ik persoonlijk denken.
Mijn zoontje heeft t zelf binnen 2 dagen geleerd om niet uit te glijden. Wij hebben ook laminaat, dus ik zou t gewoon lekker laten gaan. Komt vanzelf goed! En sinds hij 2 ondertanden heeft, hangt die tong de hele dag uit zijn mond whahha..
Ik had wel een speelkleedje, maar daar kroop ze toch standaard vanaf, dus dan maar gewoon over de grond. Ze leerde vanzelf wel hoe ze moest tijgeren en kruipen zonder weg te glijden.
wuhaha ik kom gewoon niet meer bij...je hebt helemaal gelijk..haha!! goed excuus om meteen de dvd te kopen oh en hier ook een dweilaapje over de grond..maakt alles schoon..alleen bambi hier is wel tandloos hihi!
Haha, ik zei al tegen mijn man dat ze Swifferbabypakjes moeten maken. Die trek je je kind aan en laat hem even lekker een uurtje over de grond kruipen, scheelt weer een hoop werk!