Afraders - dagje uit

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 28 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Natuurlijk ervaart iedereen een dagje uit anders, maar ook als je het NIET aanraadt, kan men ervan leren. Dus bij deze ... Welk dagje uit zou jij (al dan niet voor een bepaalde leeftijd) afraden.
     
    RachelleNM vindt dit leuk.
  2. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Een DAGJE zwemmen in CenterParcs. Wij deden het altijd. Net zoals paar weekjes terug. Waren al 75!! euro kwijt om alleen maar binnen te komen. Met 3 personen.
    Als je er een paar tientjes bij doet mag je 4 dagen onbeperkt zwemmen en kan je ook nog blijven overnachten! Zwemmen an sich is top, maar die prijs is belachelijk!

    Naturalis in Leiden. Leuk museum, maar ik denk dat de minimale leeftijd wel een jaar of 8 is. Tuurlijk is het deel waar alle dieren staan voor elk kind wel interessant. Maar had het idee dat ik mijn kleuters net zo goed op de knuffelafdeling van Intertoys kon neerzetten. Ze waren nog te jong om ook oprecht interesse te hebben in de andere (educatieve) dingen. Weinig doe-dingen.
     
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Het hunebed museum/centrum. Leuk weekendje weg in die regio maar hemeltjelief wat was dat ontzettend saai. Zonde van t geld! Misschien leuk als je uit het buitenland komt en een hunebed iets wonderlijks is ofzo.
     
  4. ffff

    ffff Bekend lid

    9 okt 2012
    911
    545
    93
    Hahahaha wij zijn de afgelopen 2 weken met onze peuter van 2,5 naar Naturalis èn het Hunebedcentrum geweest en ze vond beide geweldig :roflmao:

    Haar nieuwe lievelingsdier is een "Tieresauro Rex", van de bieb moest een dinoboek mee en van de speelotheek plastic dino's. En n.a.v. het Hunebedcentrum wil ze steeds "nog even iets vragen" over mammoeten, de oeros die werd opgegeten door een wolf en de mevrouw die moest huilen omdat er iemand in het hunebed lag. Dus ze was van beide zéér onder de indruk :DMeningen van peuters verschillen dus zelfs al ;)
     
    Syane, Bubblez, Zoe123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    moet zeggen dat ons kind toen nog baby was dus geen mening had, maar als volwassene vond ik het hunebed centrum echt vreselijk suf haha
     
  6. ffff

    ffff Bekend lid

    9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ja ik stond me ook dood te vervelen. Hoewel, met een compleet gelukkige peuter die overal schattige vraagjes over stelt was het best te doen :roflmao: Zonder haar was ik in 3 minuten weg, ja.

    Edit: maar zonder haar was ik ook gillend uit het Nijntje museum, het Spoorwegmuseum, de kinderboerderij en Ballorig weggerend :thumup:
     
    NiVa0230, Athina, puzzelstukje en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ja de dino's hebben hier ook indruk gemaakt, maar het museum bied meer dan alleen "neppe dieren" (zoals ze aan opa vertelden). De bekende dieren vonden ze leuk En de dino's interessant, maar daar hield het op. Maar verschilt inderdaad vast ook per kind!
     
  8. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Geef je geld niet uit aan het zee aquarium in bergen. Je bent er zo uit en het is nog duur ook
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Wij werden er wel heel erg melig door, helemaal in de keientuin: ooooo kijk daar!!!! Een steen! O en nog en en kijk nou dit plaatje van een steen! Een echte straatklinker! Wow! (We waren niet de enige die echt zoiets hadden: hebben we hier nou 12,50 pp aan uitgegeven? Hahaha)
     
  10. ffff

    ffff Bekend lid

    9 okt 2012
    911
    545
    93
    Ja die prijs :eek: Museumkaart, dus misschien kijk ik er daarom luchtiger naar :thumup:
     
  11. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Je kunt ook een avondje gaan zwemmen van 17 tot 21 uur. Is lang genoeg en een stuk goedkoper
     
  12. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.059
    3.529
    113
    Vrouw
    Ik vond Madurodam echt tegenvallen. Zou daar echt geen geld aan uitgeven.
     
  13. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wildlands.

    Wij zijn er nu 2x geweest maar vinden het zo saai lopen. Onze oudste die vroeg ons de laatste keer zelfs wat we er nou eigenlijk deden.. tja.
     
    merah vindt dit leuk.
  14. Butchke

    Butchke Niet meer actief

    Alle Plopsa indoor vestigingen. Geldklopperij, zeer saai en matig aanbod.
     
    liefkleintje, aardbei1707 en Indire vinden dit leuk.
  15. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.059
    3.529
    113
    Vrouw
    De Drenthse koe vond ik ook niks. Misschien ook slecht getroffen die dag, maar het type bezoekers niet leuk en daardoor geen fijne sfeer, onoverzichtelijk, oud speelmateriaal.
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw

    Geen kabouterprijsjes haha

    Al zag de Coo er wel leuk uit
     
    Butchke vindt dit leuk.
  17. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Sea life in Scheveningen. Best leuk om te zien, maar echt duur en je staat na een uurtje al weer buiten. Zonde van je geld. Dan kun je beter naar Blijdorp gaan, het oceanium is mooier en je bent tenminste de hele dag onder de pannen.
     
    Tess27, Melief, flipflop en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Nou inderdaad! Voor ons inmiddels al een hele tijd geleden dat we er waren, maar wat een tegenvaller zeg!

    Dolfinarium vind ik ook echt een flop.
     
    Butchke vindt dit leuk.
  19. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    De minimale leeftijd is 6 als het goed is, wilde pas gaan maar toen las ik daarover en nu stel ik het uit totdat de middelste 6 jaar is.
     
  20. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Ohja dolfinarium.. ook iets waar wij niet meer heengaan. Kinderen hebben zich het langst vermaakt in de speeltuintjes haha.
     
    Linda86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina