Afraders - dagje uit

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 28 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Museum speelklok in Utrecht. Echt doodsaai...
    Het enigste wat ik nog een beetje ok vond ws een levensgroot draaiorgel wat een bekend liedje speelde. Maar verder??:confused:
    En dan hadden ze nog een "muzikale rondleiding" voor kinderen. Eerst langs allemaal oude klokjes voor in huis. Zal zo'n kind een worst wezen....
    Er was een grote groep van een kinderdagverblijf/buitenschoolse opvang. Die liepen zich rot te vervelen.
    Ik was blij dat ik een museumkaart had en zo naar binnen mocht
    Echt een aanrader. Voor een kind iets van 33 euro en je hebt hem er vaak in 2 bezoekjes al uit. :)

Madurodam vond ik erg tegenvallen.

Julianatoren en Plopsaland Coevorden: verschrikkelijk:eek:
    Kinders vonden het geweldig. Maar druk, gehorig, klein, op elkaar gepropt...
    Gelukkig met korting naar binnen

2. AnnemarieK77

AnnemarieK77 Actief lid

6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    Tinnen soldaatjes museum in Ommen. Is al een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar o o o...wat saai....

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Museum van Gijn in Dordrecht, die hebben zogenaamd speciaal voor kleine kinderen een tentoonstelling over oud speelgoed....
    Nou zijn mijn kinderen echt heel rustig en braaf, maar zodra ze ook maar heel licht hun stem verhieven of ze neigden ook maar een oud meubelstuk aan te raken, stond er al een blaffende suppoost achter ons:|
    Bijzonder ongezellig en onaangenaam.
    Als je geen kinderen wil in je museum, moet je er ook geen reclame voor maken:confused:

4. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Haha, veel plezier!
    Ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Coo is best aardig maar wel erg verouderd en ook daar een matig aanbod. Maar de omgeving maakt veel goed;)

6. Salentein

Salentein Niet meer actief

Oh! Wij waren er vorige week met een 2 en 5 jarige en vonden het superleuk! Ruimte zat ook!

Dolfinarium vind ik echt niks en veel te duur!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Julianatoren....vreselijk.
    Slagharen....op zich is het park prima, maar veel bezoekers zijn al een attractie op zich :roflmao:
    Dolfinarium....ga ik uit princiepe al niet heen.

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Het is wel vernieuwd en uitgebreid, daarom dachten wij recent 'ach, laten we het nog eens proberen' en het was ook echt wel stukken mooier binnen geworden, maar echt heel klein, dus daardoor echt veel te duur.

9. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.184
    6.587
    113
    Haha, meer die Julianatoren vreselijk vinden.

Ik snap echt niet dat mensen een abonnement zouden willen. Alles is zo op elkaar gepropt. Heb je 1 ingang die uitkomt op 3 attracties die helemaal in, over en door elkaar gaan. En al die mensen op een klein oppervlakte.

Willemijntje19 en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.329
    10.295
    113
    Dolfinarium, we hadden eerst regen en daarna gelukkig droog en kwam het zonnetje. Alle speeltuin dingen waren bat, veel dingen was buiten en hadden het koud.
    Het grote optreden van de dolfijn was apart, vroeg ons wel af of ze het doen omdat ze het leuk vonden of omdat ze anders niet gegeten hebben.

Ook vonden we het heel klein. Was heel blij dat onze zoon kaarten had gewonnen

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Dolfinarium
    Alle Plopsaparken
    Alle Centerparcshuisjes
    Landal Aelderholt
    Slagharen
    Madurodam
    Drouwenerzand
    Artis

Nou, dit in ieder geval. Vies, te klein, te duur icm te kort er zijn, tokkies.

cowgirl80 vindt dit leuk.
  12. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Haha, ik zie de komma staan in je post.. maar ik zie nu toch een soort waarschuwingsbord voor me bij de ingang waar op staat “let op, er zijn tokkies!” :roflmao::roflmao:

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.441
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij zijn vorig jaar een weekend geweest in een speciaal kinderhuisje en dat was prima. Het was in een rustige periode omdat ze kinderen die maandag een studiedag hadden. Wij hebben ons goed vermaakt, ook in het zwembad en het huisje was schoon.

14. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Speelland en Julianatoren zijn al veel genoemd. Verschrikkelijk. We zijn vast de enige, maar wij vonden ook het Spoorwegmuseum echt tegenvallen. Weinig te zien, donker, veel lawaai (ik herinner me een draaiorgel bij een zogenaamd 'gezellig hoekje'?). Te weinig zitplaatsen. En veel te veel asokinderen. We waren er in de winter, met schaatsbaan. Die klein en vol was en waar we lang voor in de rij moesten staan maar amper konden schaatsen omdat we dan tegen iedereen aan zouden botsen. Nooit meer.

En het muZEEum in Vlissingen. Mijn kinderen houden echt van musea maar daar vonden we alledrie niets aan.

15. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Ik vond naturalis juist geweldig met mijn zoontje van 4. Ligt wellicht ook aan het kind en zijn/haar interesses. Voor ons juist superuitje, omdat het voor de ouders ook leuk is. Maar zo zie je maar hoie persoonlijk het is :)

16. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Mee eens!

17. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.294
    113
    Sea life helemaal mee eens.

18. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.958
    1.294
    113
    Zo vinden wij het juist een erg leuk park.

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Haha wij vinden Julianatoren juist leuk. Juist omdat alles dichtbij elkaar is. En de show(tje)s zijn wel leuk voor de kinderen.

Sealife vonden we niks. Idd te klein.
    Miniworld rotterdam ook veeeeel te klein.

20. tuc

tuc Niet meer actief

Het spoorwegmuseum vinden wij hier geweldig. De kinderen vragen er vaak om.

Deel Deze Pagina