Museum speelklok in Utrecht. Echt doodsaai... Het enigste wat ik nog een beetje ok vond ws een levensgroot draaiorgel wat een bekend liedje speelde. Maar verder?? En dan hadden ze nog een "muzikale rondleiding" voor kinderen. Eerst langs allemaal oude klokjes voor in huis. Zal zo'n kind een worst wezen.... Er was een grote groep van een kinderdagverblijf/buitenschoolse opvang. Die liepen zich rot te vervelen. Ik was blij dat ik een museumkaart had en zo naar binnen mocht Echt een aanrader. Voor een kind iets van 33 euro en je hebt hem er vaak in 2 bezoekjes al uit. Madurodam vond ik erg tegenvallen. Julianatoren en Plopsaland Coevorden: verschrikkelijk Kinders vonden het geweldig. Maar druk, gehorig, klein, op elkaar gepropt... Gelukkig met korting naar binnen
Tinnen soldaatjes museum in Ommen. Is al een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar o o o...wat saai....
Museum van Gijn in Dordrecht, die hebben zogenaamd speciaal voor kleine kinderen een tentoonstelling over oud speelgoed.... Nou zijn mijn kinderen echt heel rustig en braaf, maar zodra ze ook maar heel licht hun stem verhieven of ze neigden ook maar een oud meubelstuk aan te raken, stond er al een blaffende suppoost achter ons Bijzonder ongezellig en onaangenaam. Als je geen kinderen wil in je museum, moet je er ook geen reclame voor maken
Coo is best aardig maar wel erg verouderd en ook daar een matig aanbod. Maar de omgeving maakt veel goed
Oh! Wij waren er vorige week met een 2 en 5 jarige en vonden het superleuk! Ruimte zat ook! Dolfinarium vind ik echt niks en veel te duur!
Julianatoren....vreselijk. Slagharen....op zich is het park prima, maar veel bezoekers zijn al een attractie op zich Dolfinarium....ga ik uit princiepe al niet heen.
Het is wel vernieuwd en uitgebreid, daarom dachten wij recent 'ach, laten we het nog eens proberen' en het was ook echt wel stukken mooier binnen geworden, maar echt heel klein, dus daardoor echt veel te duur.
Haha, meer die Julianatoren vreselijk vinden. Ik snap echt niet dat mensen een abonnement zouden willen. Alles is zo op elkaar gepropt. Heb je 1 ingang die uitkomt op 3 attracties die helemaal in, over en door elkaar gaan. En al die mensen op een klein oppervlakte.
Dolfinarium, we hadden eerst regen en daarna gelukkig droog en kwam het zonnetje. Alle speeltuin dingen waren bat, veel dingen was buiten en hadden het koud. Het grote optreden van de dolfijn was apart, vroeg ons wel af of ze het doen omdat ze het leuk vonden of omdat ze anders niet gegeten hebben. Ook vonden we het heel klein. Was heel blij dat onze zoon kaarten had gewonnen
Dolfinarium Alle Plopsaparken Alle Centerparcshuisjes Landal Aelderholt Slagharen Madurodam Drouwenerzand Artis Nou, dit in ieder geval. Vies, te klein, te duur icm te kort er zijn, tokkies.
Haha, ik zie de komma staan in je post.. maar ik zie nu toch een soort waarschuwingsbord voor me bij de ingang waar op staat “let op, er zijn tokkies!”
Wij zijn vorig jaar een weekend geweest in een speciaal kinderhuisje en dat was prima. Het was in een rustige periode omdat ze kinderen die maandag een studiedag hadden. Wij hebben ons goed vermaakt, ook in het zwembad en het huisje was schoon.
Speelland en Julianatoren zijn al veel genoemd. Verschrikkelijk. We zijn vast de enige, maar wij vonden ook het Spoorwegmuseum echt tegenvallen. Weinig te zien, donker, veel lawaai (ik herinner me een draaiorgel bij een zogenaamd 'gezellig hoekje'?). Te weinig zitplaatsen. En veel te veel asokinderen. We waren er in de winter, met schaatsbaan. Die klein en vol was en waar we lang voor in de rij moesten staan maar amper konden schaatsen omdat we dan tegen iedereen aan zouden botsen. Nooit meer. En het muZEEum in Vlissingen. Mijn kinderen houden echt van musea maar daar vonden we alledrie niets aan.
Ik vond naturalis juist geweldig met mijn zoontje van 4. Ligt wellicht ook aan het kind en zijn/haar interesses. Voor ons juist superuitje, omdat het voor de ouders ook leuk is. Maar zo zie je maar hoie persoonlijk het is
Haha wij vinden Julianatoren juist leuk. Juist omdat alles dichtbij elkaar is. En de show(tje)s zijn wel leuk voor de kinderen. Sealife vonden we niks. Idd te klein. Miniworld rotterdam ook veeeeel te klein.