Afraders - dagje uit

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yeuu, 28 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Je hebt geluk, want gister werd bekend dat Raveleijn deze week weer open gaat!
     
  2. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Ha ha ik ben 1x in Disney geweest met mijn man. Wij vonden het echt vreselijk! Smerig eten, veel te lang wachten (bijna 30 min) op een beker warme choco terwijl er maar 2 klanten voor ons waren. De parade was wel leuk, maar echt niet zo dat we die nog eens willen zien. Terwijl we notabene met in de kerstperiode waren.

    Maar de Efteling vinden we fantastisch:thumup:
     
    suus1983 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  3. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja ik las het gister! Ik ging kijken welke attracties nog meer in onderhoud waren en toen stond Raveleijn er niet meer bij! Gondoletta helaas wel, maar goed, je kan niet alles hebben ;)
     
  4. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    dan ben je nog niet in Europapark geweest, daar wordt pas alles netjes onderhouden. Kan de Efteling nog wat van leren !;):thumup:
     
  5. sillies

    sillies Fanatiek lid

    15 aug 2013
    3.130
    1.370
    113
    Serieus? Wij zijn er 2 jaar geleden geweest en vond het geen vergane glorie, juist netjes en schoon. Ik vind het wel te duur voor wat je krijgt.
     
  6. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Kerstreizen van 1 dag naar Londen. Echt.Niet.Te.Doen. 's Nachts om 00.30 in de bus vanuit Eindhoven. 9.30 in het centrum van Londen. 19.15 weer in de bus en 5.30 thuis. 2 nachten overgeslagen. Ik ben niet snel kapot, maar dit....:eek: Het is megaduur, je moet alles meesjouwen dus heel veel kun je niet kopen en om 14u waren wij al uitgekeken op de kerstmarkten. Uiteindelijk hebben we meer dan een uur rondjes in de metro gereden, lekker warm en je kon zitten. Want het was heel slecht weer.

    Julianatoren pas geweest. Vanwege de afstand vond ik dit een afrader. Maar wel leuk als je er dichterbij woont. Kids (2-5-7jr) vonden het wel geweldig. Showtjes waren leuk geprobeerd, maar het was 'm gewoon net niet. Alleen tijdens het dansje van Jul heb ik me rot staan lachen toen een dreumes een klein balletje op het podium gooide en Jul dat niet zag... :roflmao::roflmao:
    Zegt mijn 5-jarige zoon "mama, ik denk dat Jul zometeen een boemetje gaat maken" ik en mijn vriendin kwamen niet meer bij.

    Wildlands vond ik op zich leuk, maar niet echt de moeite om zo ver voor te rijden. Qua dierentuin niet onderscheidend.

    Wel aanraders: ik vind zwemmen in centerparcs heeeel leuk met onze zoon. Wel prijzig idd, maar de moeite. Zoo Berlijn is echt heel mooi en Burgers Zoo ook. En Toverland heeft me ook positief verrast.
     
  7. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Ik vind bijna alles gezellig met mijn gezin, maar Madurodam ga ik de volgende keer weer heen met mijn kleinkinderen. Misschien. Wat is dat stom zeg :) En Miniworld in Rotterdam is net zo stom! Mijn man en dochter vinden dit trouwens wel erg leuk, dus raadt een wat zij gedaan hebben afgelopen woensdag?

    Slagharen vond ik best leuk, Duinrell vind ik prima, de Efteling top. De Plopsa’s leuk. Disney vind ik wel leuk, maar zeer zeker het geld niet nog eens waard. Het is leuk, maar echt niet hysterisch leuk. En wel hysterisch duur!

    sealife Scheveningen zouden ze moeten sluiten! Zulke klein bassins voor de dieren, niet normaal. Ik vind het dierenmishandeling. Werd er echt verdrietig van. Ik hou ook niet echt van dierentuinen, maar snap dat kinderen dat wel leuk vinden.

    Hunebedden museum is idd ergsaai, maar wel kneuterig ouderwets cultureel uitje.

    oh en het allerstomste ever is: hetVeenmuseum!!
     
  8. Krtek

    Krtek Niet meer actief

    Wij gaan ook allemaal erg graag naar de Efteling. Zowel zoon van 4, dochter van 13 en wij als ouders genieten daar volop, 1 van de weinige parken waar we het allemaal echt leuk vinden. Zijn geen fan van Disneyland Parijs, als je eenmaal in Disney Florida of Californie geweest bent is Parijs dieptreurig... Helaas voor de kinderen vinden wij een vakantie naar de Verenigde Staten met ons vieren veel te duur en gaan we dus niet naar schuttingparadijs Parijs...
     
    Butchke en suus1983 vinden dit leuk.
  9. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    We waren laast in Drouwenerzand ik was er nog nooit geweest, en ik had de tickets online met korting kunnen bemachtigen.
    Ik had wel gehoord dat het klein was, maar zo klein o_O.
    Onze zoon van bijna 5 kon dan wel in de meeste attracties, dus hij had het totaal naar zijn zin!
    Ik heb er zelf niks gegeten, zoon en mijn partner wel. Want ik vond het veel te ranzig daar binnen :|:cry:o_O.

    We waren er rond 10:30 en waren rond 14:00 weer weg want we hadden al meerdere keren rondjes gelopen :rolleyes: .
    Eens en nooit weer voor mij in ieder geval:rolleyes::rolleyes:.
     
  10. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.937
    4.152
    113
    Dolfinarium. Wat valt dat park tegen. De shows zijn leuk, de rest is echt zonde van je geld!
     
  11. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Hoe klein zijn ze dan? Want mijn dochter van bijna 4 mag in zoveel dingen. Ze is 1.09 dus wel groot dat scheelt. Ze is nu nog gratis maar straks betalend vind ik het nog steeds de moeite waard. Wij zijn efteling gek geworden :D
     
  12. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.279
    5.507
    113
    O nog iets: Duinoord in Helvoirt.

    Rare indeling, heel onoverzichtelijk t.o.v. de tafels. Paar springkussens, verder niet heel interessant. Maar het ergste: het eten dat inclusief is. Man man, wat een asovolk, die bezoekers. Hebben hebben hebben. Een rommel die ze achterlaten.

    Ook erg dat heel het terras vol rokers zit waar je langs moet lopen om naar binnen te gaan. Ook de kinderen.
     
  13. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.831
    12.956
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe lang ze nu zijn, mijn dochter van 7 zit nu in maat 116 en mijn zoon van 9 koop ik nu 134, maar dat is nog wat ruim.
    Toen we er 2 jaar geleden waren mochten ze allebei bijvoorbeeld niet in de python en mijn dochter mocht ook niet in de schommelboot.
    Terwijl ze het liefst heel de dag in de achtbaan zitten of ergens op zn kop hangen.
     
  14. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.068
    471
    83
    Ik ook als kind zijnde! Jammer om te lezen.
     
    tuc vindt dit leuk.
  15. QueenMuffin

    QueenMuffin Niet meer actief

    Delta park Neeltje jans
    Wat een aanfluiting

    Een belachelijke entreeprijs en duur parkeren.
    Eenmaal binnen ben je zo uitgekeken.
    Vond het echt jammer van mijn geld
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Aquarium vond ik echt zo jammer daar, dat was echt 'o we zijn er al uit' en dan een belerende tentoonstelling over plastic afval en wat krijg je? Bakje patat in plastic, plastic rietjes, gift shop vol plastic meuk. Bootjes glijbaan was tof en waterpark ook (maar water zoooo koud en vond de waren er op kleedruimtes eh gedateerd, we waren er op een rustige, warme dag en maar weinig kids hielden het lang vol) en leuk om in de deltawerken zelf te lopen maar stond niet in verhouding met de prijs+parkeerkosten. Zoon had zich wel super vermaakt in het waterspeelding met sluizen, stroompjes etc. Gelukkig was het rustig dus alle speelruimte :) dat maakte een hoop goed
     

Deel Deze Pagina