Omdat we hier zo aan een doorgaande weg wonen, zijn we op zoek naar iets van een hekwerk om in de tuin te zetten om een speelplaats/terras af te zetten.. Wie weet sites/bedrijven waar goed hekwerk verkrijgbaar is en ook nog knap betaalbaar? Of weet je een andere veilige oplossing zodat ons hummel niet zo de weg op kan vliegen.. Het hoeft niet hoog, een standaard schutting is al 180 cm en dat is niet onze bedoeling.. ( we houden nl. wel van wat uitzicht....)
Niet bij doe het zelf zaken? Ik weet wel dat mijn vriend toen gewoon zelf met gaas en planken een hek in elkaar heeft gezet maar of ze daar ook kant en klaar hebben weet ik niet
Je kan ook gewoon een houte hekje bij de bouwmark kopen. en deze dan of om je hele erf of een klein erfje voor je kleine me maken. wij hebben het voor bij ons om het hele erf heen
Bij houten hekje heb ik al snel t beeld van een kind dat er makkelijk over heen klimt.. Het moet echt kind-veilig zijn.. wel tot een jaar of 10 als je mij vraagt... ( boeren erf, doorgaande weg... of ik zie overal al apen en beren..)
Hmm dat is wel moeilijk aan de ene kant ben ik zo van je leertj het maar je mag er niet over heen doe je het wel ga je maar na denken (sooort straf) maar aan de ander kant als het echt en gevaarlijke weg is. zou ik toch wel voor een groot hek gaan