ik zie net dat er 564 euro is gestort van eneco heb dit jaar dus geld terug gekregen 8) . ik moet de post nog krijgen als mijn maantermijn omlaag gaat gooi ik hem wel weer omhoog wie weet krijgen we volgent jaar weer terug. heeft er verder al iemand zijn nota binnen gekregen?
Ik hoop hem volgende week en uiterlijk de 2e week van november te krijgen. Heb je mijn Eneco geactiveerd op de site? Dan kun je online je jaar nota inzien. Groetjes Senninha
nee dat heb ik niet gedaan. ik heb inmiddels de rekening via de post binnen gekregen. mijn maand bedrag gaat van 180 naar 144 maar ik doe hem weer omhoog zetten naar 180 straks gebruiken we meer en dan moet ik volgend jaar bij betalen.
volgens mij heb ik die al een paar maanden terug ontvangen ik kreeg toen 350 terg plus 1 maand eruit betaald dus zo een 500 euro had ik teveel betaald
Ben ook benieuwd... nog geen afrekening gehad denk wel dat we veel terugkrijgen aangezien de verwarming hier bijna nooit aanstaat wegens mijn superzuinige moedertje
ik had eigenlijk verwacht dat ik bij moest betalen aangezien er hier een kleintje is gekomen en ik nu meer was en de verwarming vaker heb aanstaan. o ja ik heb nu ook een vaatwasser erbij. maar daarin tegen doe ik mijn bonte was niet meer in de droger maar hang ik dat op, ik probeer wel zuinig te doen.
Hier nog geen afrekening, ben benieuwd! Wij hebben essent. Trouwens, ik doe t maandbedrag ook standaard weer omhoog naar 150 euro.
wij betaalden voorheen 86 euro per maand. na de afrekening wilde eneco hem op 17 euro per maand zetten omdat we 700 euro terug kregen! toen ik hetm wilde verhogen naar het oude bedrag kon ik hem maar tot 40 euro verhogen dus dat maar gedaan. ik ben benieuwd wat eruit komt....
wij hebben gisteren onze afrekening gehad en krijgen 245 euro terug. Als de maandtermijn eraf gaat blijft er nog 85 euro over. Eindelijk een meevaller
Wel de afrekening al gekregen, maar nog geen geld terug... Daar zijn ze niet echt snel mee. Iemand enig ide hoe lang dat duurt? We krijgen namelijk zo'n 300 euro terug, dus dat is welkom.
Hier nog geen afrekening. Verwacht ik in januari. Afgelopen januari kregen we bijna 900 euro terug! Echt heerlijk was dat! Maar heb het voorschotbedrag maar een klein beetje laten verlagen omdat ik bang ben dat we anders moeten terug betalen. Heb dit jaar waarschijnlijk ook wel wat meer verbruikt nu er een kleine is. Dus hoop in Januari weer op een lekkere meevaller!
ik heb hem al wel van de waterleidingmaatschappij binnen en moet 16 euro bijbetalen. dat valt gelukkig best mee!
Hoi Renee, Ik weet niet of ENECO jouw leverancier is, maar daar is het zo dat het vaak langer duurt als je niet automatisch betaalt. Als je automatisch betaalt gaat de uitbetaling ook automatisch. Wanneer je even belt kunnen ze het voor je overmaken en dan heb je het met max 10 werkdagen.
Wij kregen vorig jaar dik 700 euro terug. We waren toen ook net naar hier verhuisd en de mensen die er hiervoor woonden stookten zich ongans. Ik heb het advies voor het nieuwe maandbedrag toen nog verder laten verlagen (wat een gedoe trouwens). Ik ga die gasten toch geen renteloze lening verschaffen? Want daar hebben we het over. Nee, ik betaal liever naderhand iets bij... dan heb ik de rest mooi zelf gewonnen! Groetjes, Josien
Nee nog niet binnen gekregen maar ik ben benieuwd of we dit jaar ook iets terug krijgen. We wonen sinds kort in een ander huis, een groten mensen huis noemen mijn vrienden het dus ik ben benieuwd!