afrekening van 6 maand electrabel...

Discussie in 'De lounge' gestart door Anais, 12 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat klopt idd, en overstappen deden ze ook zooooo moeilijk over! heeft 6 mnd geduurd en dan nog dureven ze je een brief te sturen nadat je allang bent overgestapt met de vraag of je dat even wilt ondertekenen om het definitief te maken.. mijn man leest die brief met de kleine lettertjes onderaan en daar staat dat als je tekent je akoord gaat met een verlenging! smeerlapperij hoor....

bij zitten nu bij green choice volgensmij.... en daar krijgen we voor het eerst in jaren weer eens wat van terug! ra ra hoe kan dat he...:(

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Je moet vanaf het begin dat je in een woning woont betalen voor je electriciteit/gas. Als het goed is heb bij het betreden van je woning (de eerste dag) alle meterstanden gekregen/opgeschreven. Tenminste zo gaat het hier wel (en tis altijd belangrijk om in de gaten te houden).

Het komt mij voor alsof ze alles nu in 1 keer in rekening hebben gebracht minus het voorschot dat je hebt betaald. Dat is heel erg vervelend, maar wel logisch. Ik zou bellen met de vraag of het wellicht in termijnen kan. Dat is vaak geen enkel probleem.

Iedere maatschappij is wel iets mee, google er maar op en je komt een legio klachten tegen. Ik heb mijn gas bij electrabel en betaalde 90 euro per maand, krijg gelukkig iets terug dit jaar

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb je geen meterstanden genoteerd toen je erin ging wonen? Zo niet dan kun je ook nooit bewijzen dat de meterstand niet op nul stond. Of je moet eens contact opnemen met je netbeheerder om te vragen of hun rond die periode nog meterstanden hebben opgenomen en zo ja welke.

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Deze mag gesloten worden;)
    er valt niets meer te zeggen...enkel te herhalen blijkbaar ;)
    groetjes!

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Wat is dit nou voor domme opmerking zeg?!? Mensen geven je toch tips, en als dat niet in je straatje past (omdat het je eigen schuld is) reageer je maar zo.....

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    :(

Meestal, als er gezegd is hoe het zit, toch?

Als je 't niet wil aannemen dan moet je het lekker zelf weten.

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    tja dan ga je toch lekker dokken.... domheid van jezelf zo te lezen....

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op verzoek gesloten.
    Elmo

Deel Deze Pagina