Ik wil net een advertentie op mp gaan zetten. Gitaar van mn vriend, hij wil hem niet meer en heeft er amper op gespeeld. Hele advertentie klaar foto's erbij...ik klik op plaatsen zegt ie dat ik moet betalen. Ik nog een keer gedaan zie ik dus later dat ik een rubriek heb gekozen waar je voor moet betalen. Wat is dit voor iets achterlijks??? Sinds wanneer is dat? Vindt het echt raar hoor, weet nu dus ook niet waar ik die gitaar kan verkopen, maar ben wel flink pissed. Ga geen 3 euro betalen voor een advertentie daar....
Euhm volgens mij al heel lang hoor voor bepaalde advertenties.. Maar wist niet dat je voor een gitaar ook moest betalen, wel voor auto, huisverhuur etc.
Dat is al heel lang en al voordat je alles gaat opgeven kun je het lezen (als je de rubriek in vult zegt hij of je moet betalen of niet). Veel rubrieken zijn gratis, maar sommige moet je inderdaad voor betalen (of als er een opbrengst wordt verwacht van boven een bepaald bedrag)... Maar wat is nou 3 euro als je de gitaar verkoopt? Dan vraag je er toch 3 euro extra voor? Ik zie het probleem niet zo...
Overigens moest ik vorige week 25 euro betalen voor het plaatsen van een advertentie voor het verhuren van een woning, vond dat wel redelijk prijzig maar hij is nu wel verhuurd gelukkig.
Nouja ik vind het gewoon raar en ik wist dat dus niet omdat ik alleen maar kleding verkoop via MP... Ik zag dat je voor een piano dus 9 euro moet betalen. Snap het bij een huis en een auto nog wel, dat zijn toch hele andere dingen maar een gitaar nee ik vind het maar raar, maar zal wel aan mij liggen dan
Nee meid je moet goed kijken.. Je hebt waarschijnlijk een advertentie geplaats via ADMarkt Klik op plaats een advertentie en dan doettie dat automatisch. Onder, naast het knopje "Verder" staat een link: Plaats een reguliere advertentie... Die moet je dan hebben om een normale,gratis advertentie te plaatsen.
ehm ja.. hoe denk je anders dat ze geld verdienen bij mp? Voor de duurdere rubrieken (wat bijna nooit gratis weg te geven valt) moet je betalen, zo kost een huis op mp 25 euro inderdaad, een auto iets minder.. en muziekinstrumenten kosten weer wat minder.
Ik heb wel goed gekeken hoor Maar ik plaats hem nu onder een ander kopje. Tja noem maar hoe je het wil maar ik vind het belachelijk dat je voor een gitaar moet betalen om een ad te plaatsen...wat is nou een gitaar En daarbij komt, wat als je hem niet verkoopt, 3 euro is niet veel, maar gaat mij een beetje om het princiepe maar zal wel aan mij liggen dan denk ik...
hmm dat kan wel...heb nog nooit een gitaar verkocht Maar dat was het eerste wat ik dacht. Ik vergeet nl regelmatig dat ik ff op dat linkje moet klikken voor een reguliere advertentie. Heb ik mn hele ding klaar...en dan krijg je de melding dat je eerst moet betalen voor credits ofzo:S
Hahah ik ook niet dit is de eerste keer Maar dat heb ik nog nooit gezien, ik klik altijd gewoon op plaats advertentie maar heb wat jij beschrijft nog nooit gezien.
Als je hem in de verkeerde (gratis) rubriek zet wordt hij vandaag of morgen vanzelf verwijderd door marktplaats....
ik heb nog een paardrijzadel liggen, maar daarvoor moet je ook betalen, aangezien je zo snel naar pagina 5 verplaatst vind ik het onzin, ook omdat je eerst een rij adverteerders hebt en dan pas particulier
Idd my point exactly! Vindt het gewoon onzin en idd eerst nog al die bedrijven tegenwoordig. En er staan heel veel van die gitaren in andere rubriek die gratis is Ik heb eerst gewoon gezocht op akoestische gitaar en gekeken waar mensen hem nog meer in plaatsten en voila
je moet ook betalen voor complete kinderkamers en complete inboedels enzo. ze moeten toch ergens geld vandaan halen.
Die ads die ik heb gezien stonden daar al een tijdje hoor In fact ik zie ads staan daar van april 2010 dus dat zal allemaal wel mee vallen