Afrijden

Discussie in 'De lounge' gestart door Wup, 20 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    ja bij mijn rijles instructeur stond het gemiddelde op 32 lessen voor men voor het eerst op ging, maar het slaag gemiddelde was dat ook 2.2

ik ben van zijn en mijn inzicht uitgegaan , alleen het duurde helaas langer dan verwacht :)

2. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hey meiden
    Beetje laat nieuws maar heb mijn Tussentijdse toets gehaald en mag 5 dec. afrijden !

Ik hou jullie op de hoogte ! ;)

Liefs Melanie

3. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hahahaha, hoe kwam je nou op dat idee joh :)
    (misschien moet ik ook maar rijles gaan geven dan haha, ben al 2x gezakt en moet binnenkort weer dr voor.... als ik m eindelijk heb weet ik wat m'n nieuwe carriere gaat zijn ;) :) )

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik mag a.s maandag en ben nu al super zenuwachtig :(
    Heb wel al vrijstelling voor mn bijzondere verrichtingen maar ja nu
    het belangrijkste nog pffff. ben zo bang dat ik door de zenuwen heel anders ga rijden.

Alle tips zijn welkom! Ik eet iig een banaan haha

5. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    waarom heb je vrijstelling voor de bijz.verichtingen als ik mag vragen

6. Niet meer actief

Waarschijnlijk omdat ze een tussentijdsetoets heeft gedaan.

Ik heb in februari in 1x mijn rijbewijs gehaald, was zo blij. Heb het nieuwe examen gedaan in een vreemde stad waar ik ook maar een paar lessen gehad heb (woonde er net 3 maanden) en was hartstikke zenuwachtig! Gelukkig ging alles goed en was ik tot mijn grote schrik in 1x geslaagd! Wat bij mij heel erg hielp tegen de spanning was dat mijn rijexaminator heel gezellig met mij ging kletsen en we echt een leuk gesprek hadden. Toen ik klaar was en hem gehaald had vroeg mijn vriend: "Zullen we even je route rijden, ben wel benieuwd waar je allemaal langsgekomen bent..".
    :confused: Ik had alleen geen flauw idee hahaha :p

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb er 3 jaar over gedaan en ongeveer 50 lessen...3 jaar omdat ik begon en weer stopte, weer begon en weer stopte en weer begon en weer.......
    Ik besloot op een gegeven moment dat het nou echt wel tijd ging worden...haalde mijn theorie in 2 x en ging vol goede moed weer verder...Na 2 x zakken verliep mijn theorie...
    Weer theorie gehaald ( ook weer in 2x) en ging bijna huilend op voor mijn 3e x en jahoor Geslaagd!
    Heb mijn rijbewijs morgen precies 5 jaar en ben heel blij dat ik toen heb doorgezet.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

;) Nou als je een beetje wilt verdienen, zou ik niet voor dit beroep kiezen ;)

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

kga binnenkort pas met lessen beginnen :( maar kmoet zeggen dat ik prima kan rijden alleen fileparkeren lukt nog niet allemaal.. kheb vrijdag wel me theorie in 1x gehaald met 0 fout (woehoeee)

en kga proberen op oudjaar af te rijden.. had mijn vriend ook gedaan.. examinators in goede stemming.. rustig op straat.. dus hopen dat het me gaat lukken dan haha

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb ook een tussentijdse toets gedaan. Wel fijn dat ik daar dus tijdens het examen niet meer over hoef te stressen.

Ik krijg binnenkort een nieuwe examen datum, dus dan gaan we er weer voor!

11. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    wat houdt een tussentijdse toets in?

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Een ttt krijg je als je ongeveer op 2/3e van je rij opleiding zit. Het is zeg maar een tussentijdse meting. Je gaat een echt examen rijden met een examinator. Naderhand krijg je tips wat nog verbeterd moet worden en wat je al goed doet. (althans dat is de bedoeling) Je kunt eventueel ook vrijstelling krijgen voor je bijzondere verrichtingen, als je 1 van de 2 goed doet.

13. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    oooh op die manier

14. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oeuw! dat doet me eraan denken, ik moet mijn rijbewijs verlengen, bedankt dames :)

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Oooww dan mag je ook zo'n mooi pasje ;)

16. mymiracle

Ja! dat scheelt dan weer ruimte in mijn portemonnee :):)

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja en je krijgt er een 'rijbewijs' bij. (categorie)

18. mymiracle

echt? is dat veranderd? mooi :)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja AM krijg je er bij hihi.

Deel Deze Pagina