Ik heb net de bevestiging gehad dat mijn inschrijving voor de 4daagse goed is afgerond. Helemaal happy ben ik! Voor mij wordt het de vierde deelname, en waarschijnlijk de 3e keer dat ik hem uitloop. De laatste keer was namelijk 2006 en we weten allemaal hoe die is afgelopen. Vorig jaar was ik hoogzwanger. Zijn er meer mama's die dol zijn op de 4daagse van Nijmegen? En hoe vaak heb je meegedaan? Hoe ga jij het doen met je kindje(s)? Ik ga oma vragen bij ons in huis te komen die week, want papa moet gewoon werken. Mijn moeder vindt dat heerlijk en ze kunnen dan vrijdags samen naar de intocht komen. Ik was eigenlijk vooral benieuwd. 4daagse mama's: verenig u!
Ik ben er ook heel dol op. 2006 had ik op het laatst afgemeld omdat me een reis naar Canada was aangeboden (achteraf blij dat ik toch naar Canada gegaan ben ) 2007 hoogzwanger 2008 hoogzwanger misschien 2009 Dames die meelopen, heel veel succes en heel veel plezier
Ik heb hem 4 keer gelopen. Had er kenissen wonen en liep gezellig met hun mee. Zij zijn inmiddels verhuisd en sindsdien heb ik geen wandelmaatjes meer. Vond het echt ubieke ervaringen om mee te lopen, de sfeer en alles er omheen is in een woord geweldig!
ikben nijmeegs en heb deze vanaf mijn 12 bijna elk jaar gelopen..inmiddels heb ik hem vaak genoeg gelopen, en heb mezelf vorig jaar beloofd dat ik NIET meer meedoe..ik ben nu -eindelijk- zwanger, en ga dus lekker op de via gladiola staan! Succes voor de lopers
als hier de kindjes wat groter zijn wil ik hem ook zeker 1 keer lopen, en misschien dan wel vaker als het goed bevalt. dit jaar lopen mijn broer, mijn zus en mijn schoonzus mee, wij zullen dus zeker langs de kant gaan staan! @bonnie, je hoeft toch niet per se een wandelmaatje te hebben? mijn schoonzus en broer lopen ook altijd alleen, je hebt altijd wel iemand om mee te kletsen.
Ik heb ook een keer alleen meegedaan en sindsdien heb ik een vast wandelmaatje, want die leerde ik op de eerste dag kennen. Ik heb 11 jaar in Nijmegen gewoond en sinds 3 jaar niet meer. Ik vind het gewoon zo'n fijne sfeer. Eerst als toeschouwer en deelnemer aan de Zomerfeesten. Later dus als wandelaar. Heerlijk genieten van het weer (soms wat minder...), de mensen en het feit dat je zo'n prestatie volbrengt. Het lijkt me dit jaar helemaal fantastisch als Siem zijn mama komt aanmoedigen op de Via Gladiola. @bengel: ik kon vorig jaar natuurlijk niet mee doen, maar wat miste ik het! Zeker omdat ik wel langs de lijn stond. Succes bij het aanmoedigen