Hoi Ik heb m`n kinderwagen verkocht via marktplaats en nu vraagt diegene of ik em op kan sturen. Maar pakketpost gaat tot 30 kilo. Hoe zwaar zou de kinderwagn ongeveer wegen? en hoe pak ik dit aan, gewoon naar postkantoor gaan? Groetjes Danielle
welke kinderwagen is het? Misschien kun je op de website van de fabrikant het gewicht terug vinden maar toch.. 30 kilo weegt een kinderwagen toch niet? die kun je toch makkelijk optillen
Ik zou hem eerlijk gezegd helemaal niet opsturen. Als er iets mee gebeurt dan komen ze altijd weer bij jou en je hebt er een hoop werk mee want hoe pak je zo'n ding in?
Ja, dat zou kunnen en dan die kosten voor de koper laten zijn. Zelf zou ik er niet aan beginnen, je hebt er weer extra werk aan en de kans is aardig aanwezig dat er wat mee gebeurt.
Hoi Dank jullie wel. `t is een wat oudere kinderwagen. Een traveler sports. Meer weet ik niet. Wij wonen bij zwolle en degene die hem wil kopen in Rotterdam. Ligt nog al een eindje uit elkaar! Hij wil alle bijkomende kosten ook betalen. Dan kan ik hem onder rembours ofzo opsturen op zijn risico. Groetjes Danielle
nooit onder rembours opsturen! als hij het pakket weigert aan de deur ben jij de rembourskosten kwijt! altijd vooraf laten betalen!
Ik zou hem nooit opsturen.......wat een gedoe! Mijn mijn wagen weegt ongeveer 12 kilo en dat is een zware! gr
ivm de afmetingen kun je hem het beste in 2x versturen. ik heb dit ook gedaan met een kinderwagen en gata prima. goed inpakken in karton en op hun site staan de max afmetingen en gewicht. dus niet alleen het gewicht telt. dit worden dan 2 pakketjes en het was prima aangekomen