Meiden, ik schrijf kinderverhalen en doe er sinds twee maanden een cursus bij. Mijn wens is mijn werk uitendelijk uit te geven. Ik heb al een paar verhalen geschreven en wil eigenlijk dat mijn verhalen eens bij kinderen getest worden. Zijn er moeders die voorlezen leuk vinden? Dan wil ik mijn verhalen wel eens sturen, en op die manier testen hoe kinderen het vinden en er mee omgaan. Zijn er nog meer meiden die dit als hobby hebben en er iets mee doen? Misschien kunnen we ons werk uitwisselen, en elkaar tips geven. Ik wil het graag gaan uitbereiden namelijk. Ik ben benieuwd.
ik heb een dochter van 6 dus stuur maar hoor, dan kan ze zelf lezen... ben wel benieuwd eigenlijk wat ze er van vind leuk!
Voor welke leeftijd zijn ze? Ons zoontje is nog maar 4 maanden, maar voorleesmateriaal is altijd welkom..
Voor welke leeftijd schrijf je? Hier wordt er erg van voorlezen gehouden, dus stuur maar door! Ik schrijf zelf ook veel, maar geen kinderverhalen. Droom er nog wel van ooit zelf een roman te schrijven, maar goed, dat doen wel meer mensen Als ik ooit nog eens tijd over ga hebben, komt het er misschien werkelijk nog eens van... Maar wil je wel feedback geven als je dat leuk vindt
Ik heb 3/4 kinderboek af, maar het werk ligt nu al meer dan een jaar stil. Ik kom er, naast mijn werk, bijna niet aan toe. Bovendien ben ik nu op een punt dat ik even niet weet hoe ik verder moet met mijn verhaal. Ach, wie weet kom ik er in de zomervakantie aantoe, we gaan dit jaar toch niet weg. En aansluitend begint m'n zwangerschapsverlof. Dus ik denk dat ik mezelf wel een beetje bezig moet houden dan. Voor welke leeftijd schrijf jij? Het boek waar ik 'mee bezig' ben is voor ongeveer 9 / 10 / 11 jaar.
Hoi, Wat leuk zeg!! Ik schrijf zelf niet, maar ben wel gek op lezen en voorlezen. Ik ben voor mijn zoontje meer van de liedjes verzinnen Ik verzin voor elke gelegenheid nieuwe liedjes die ik dan de hele tijd achter elkaar moet blijven zingen. Als je verhalen voor kinderen van een jaar of 2 geschikt zijn, dan wil ik ze ook wel uitproberen op Thijmen. Groetjes
Ik schrijf ook veel, vooral reis en kinderverhalen. En mijn blog (K-meel) Waar doe jij je cursus? Ik ben er net ook een begonnen namelijk!