Kijk, DIT vind ik dus zo kort door de bocht! Zoals ik gisteren ook al zei, je ziet/hoort dingen via de media, alleen omdat iemand niet op z'n facebook zet dat z'n dochtertje is geboren en dat hij trots is, enz. wil nog niet zeggen dat dat niet zo is Ik bedoel, toen mijn dochter geboren was heb ik dat ook niet gelijk op hyves/fb gezet hoor, maar dat wil niet zeggen dat ik andere dingen belangrijker vond!? Zoals hierboven ook al werd gezegd; misschien wist hij toen nog niet eens dat hij vader was geworden, nogal lullig om zoiets op z'n fb te zetten! Maarja, dat is MIJN MENING.
Ik heb dit topic gelezen en toevallig zag ik ook dit bericht op nu.nl. Dj Afrojack staat klaar voor zijn dochter | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik vond het wel een goeie toevoeging... Verder heb ik er niet echt een mening over!
Wat ik vreemd vindt is het volgende. Iedereen mag hier op zp zijn/haar mening over afro jack of amanda neer zetten,en dan geven de meeste hier geen commentaar zoals bijv. "jij kent hem niet". Maar nu zet iemand het op zijn fb en dan is het belachelijk en komt de ene commentaar na het ander. Beetje tegenstrijdig in mijn ogen Want waarom zou je wel een mening achter iemands rug mogen verkondigen (die je niet persoonlijk kent) maar niet tegen die persoon zelf?? Ik vindt het zelf eerlijker wat zij heeft gedaan dan wat de meeste nu doen (roddelen achter zijn rug om)
Idd Agnes Over Robert M zegt iedereen wel op dit forum dat het een monster is en hij doodgemarteld moet worden, ga ik toch ook niet zeggen " maar je kent hem toch niet?" of " hij is alleen verdacht, maar nog niet veroordeeld" je hoort daarover ook alleen maar media berichten, jullie kennen hem ook niet persoonlijk Of over andere popsterren of de koningin ofzo. Toen nathalee holloway vermist was werd Joran van der sloot ook doodgewenst en verafschuwd puur door media berichten terwijl hij niet veroordeeld was voor haar verdwijning, ga je toch ook niet zeggen " je kent hem niet, zijn maar mediaberichten". Ik zeg het iig persoonlijk op zijn pagina, beter als achter iemands rug toch? Op dit forum zeggen zoveel mensen dingen over mij en andere zp leden terwijl ze me niet persoonlijk kennen, maar baseren ze zich op de schaarse info die ze over me weten..
Het verhaal heeft ongetwijfeld twee kanten, Amanda gooit die nu eenmaal graag in de media en daar zit ongetwijfeld wel eens een leugentje bij, daar kickt ze immers op (alles voor de aandacht dat was al zo in de tijd van de gouden kooi) des te wijs vind ik het dat Afrojack daar niet in de media over uit wil lekken. Dan krijg je juist het welles nietes spelletje, en daar is uiteindelijk het kleine meisje alleen maar de dupe van.. Ik vind dit ook niet iets wat in de media besproken moet worden, doe dit gezamelijk met z'n twee en hang niet je vuile was zo buiten.. Vooral niet omdat het verhaal aan 1 kant verteld wordt, ze is ernstig goed in zieltjes winnen. Ik kan alleen maar medelijden hebben met het kleine meisje en ik hoop voor die kleine dat ze er in ieder geval goed uit gaan komen..
Ik zat toevoeliig op zijn fb net de kijken omdat ik wel benieuwd was maar niet iedereen reageerd leuk op jouw commentaar hoor
Nee, dat is logisch omdat het zijn fansite FB is. Als je op een PSV fansite schrijft dat je voor Ajax bent en PSV een zuurtjesclub noemt nemen de PSV fans je dat ook niet in dank af Maar het bericht had meer "likes" (stuk of 20) dan negatief commentaar trouwens.
Het lijkt nu trouwens meer op een "Daantje/afrojack FB topic" Iedereen zijn eigen mening en ding toch? De een roddelt achter afrojack (of amanda) z'n rug op een forum, en de ander zegt het in z'n gezicht, lekker boeiend.. En nee, het waren 20 likes maar het bericht is (hoe zielig) verwijdert van z'n FB (waren er 3) Blijkbaar mogen boulevard en shownieuws wel exact hetzelfde zeggen op tv als ik, en in dit topic noemen meer mensen Amanda ook een kreng en achterbaks, maar als je het op iemand z'n FB post recht in z'n gezicht ben je ineens oooh zo erg bezig? Heb liever dat mensen het me persoonlijk zeggen dan achter m'n rug om
En waar heb jij last van? Moet ik nu ook vragen " ken je mij persoonlijk "? Weinig toegevoegde waarde heeft je bericht
Danielle i got your back hahah ik ben het helemaal met je eens hoor this maar waar zijn preoriteiten liggen. hij kan ook de vliegtuig pakken naar nl en zn dochter voor het eerst gaan ontmoeten
Mensen maken zich hier ook druk om wat IK op afrojack zijn Facebook zet en me aanvallen terwijl ze mij ook NIET persoonlijk kennen, lekker belangrijk, moet ik toch lekker zelf weten? Dat andere dat niet doen, prima. Leven en laten leven..
Ik heb ook niks geschreven over de geboorte van ons zoontje op FB hoor, en wel over hele andere dingen gemekkerd