Afrojack is vader geworden van dochtertje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mariska, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Daantje je kunt toch niet Robert M gaan vergelijk zeg! Die viezerik heeft gewoon echt aan kinderen gezeten....
    Jij hebt het over Afrojack...en wat je allemaal leest en ziet op tv en daarom denk jij nu dat je ergens een oordeel over kunt vellen...je kent hem niet eens!
    Kijk dat je het wel eens over iemand hebt en denk iets te weten en je mening geeft...maar jij gaat erg ver....

2. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Hij zegt waarschijnlijk niks, omdat hij ervan overtuigd is dat het niet zijn kind is. Hij zei dat ze is vreemdgegaan.

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dat uitgerekend jij dat zegt: leven en laten leven.
    Dat was namelijk mijn eerste gedachte toen ik jou bericht op FB zag staan. Ik vind het eerlijk gezegt behoorlijk zielig als je zoiets doet.

4. Chai

Chai Niet meer actief

5. Alita

Alita Niet meer actief

dat heb jij er zelf een beetje van gemaakt he een Daantje/afrojack topic....en waarom is het zielig dat het verwijdert is op FB ...wat dacht je dan het is een fansite;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

beetje dubbel dit:D

En ach je moet idd ook lekker zelf weten wat je doet en schrijft enz.....maar doe nu niet alsof jij er het fijne van weet allemaal want je baseert alles op wat je ziet en lees en hoort....je weet pas echt hoe het zit als je hun zou kennen toch?

7. Alita

Alita Niet meer actief

haha dat up-je is niet nodig hier denk ik:D

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zucht.. Je snapt toch wel wat ik bedoel
    Je beeld door Robert M/Joran/ andere viezerikken word toch ook gevormd door de media? Je kent ze immers niet persoonlijk mag ik hopen
    Als er hier op ZP een bericht komt over dat de politie een peuter bekeurd op wildplassen, of een vrouw met een miskraam beboet op het niet bijhebben van een ID word de politie hier ook voor vuile vis uitgemaakt en zijn het klootzakken, terwijl et achteraf een verzinsel van is geweest van de personen in kwestie. Je mening word automatisch gevormd door de media aandacht. En ik ben zo eerlijk om het op zijn FB te zeggen ipv achter zijn rug om te praten

Genoeg mensen in DIT topic die bijv roddelen over Amanda door wat ze hebben gezien in de MEDIA. Maar dat mag blijkbaar wel, en hoor je jullie niet zeggen " dat mag je niet zeggen want je kent amanda niet persoonlijk" maar als je je mening persoonlijk verkondigd op degene z'n FB gaat het tever?? Rare wereld..moet ik toch lekker zelf weren wat ik op iemand z'n FB post? Is toch mijn FB account, ik schrijf het toch niet onder jullie naam..

Als iemand hier op ZP met haar eigen FB post op bijv Amanda's FB dat het een achterbakse trut is zal dat mij ook een worst wezen, lekker boeiend, moet diegene zelf weten

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hallo zeg kunnen jullie nou eens kappen met telkens de zelfde persoon afzeiken.
    Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet.
    Of dat nou is roddelen via andere media site's of iemand persoonlijk laten weten hoe je er over denkt.
    Dit gaat over afro jack en niet over daantje.
    Jullie maken een afro/daantje topic van door er over door te zeuren.
    Terwijl de meeste hier weten dat daantje dan ook blijft terug reageren.
    En dan achter af klagen dat zij doordramt.

10. Alita

Alita Niet meer actief

Voor een deel heb je zeker gelijk;) alleen moet je je niet teveel laten meeslepen denk ik dan.....
    En zeker moet jij lekker zelf weten wat je op de FB pagina va hem zet....maar ik mag toch ook best zeggen dat het een beetje stom is om te doen:)

11. SeaShell

Jij snapt m
    Weet 100% zeker dat iedereen in dit topic geen 1 megaster persoonlijk kent en tóch zijn mening over iemand heeft en sommige een eikel vinden of een trut puur op de media gebaseerde berichten

Zelfde als dat vele op ZP me een trut vinden puur afgaande op mijn posts ipv mij in het dagelijks leven te kennen. Ga ik toch ook niet zeggen "ken je me persoonlijk?"

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Waar gaat dit heen waar gaat dit heen.

Het ging er toch over dat afrojack vader is geworden:)

Ik ben het helemaal eens met daantje, alleen had ik zelf er niks over gezegd. Maar dat mag toch iedereen lekker zelf weten.

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

jeetje wat loopt iedereen toch te mekkeren zeg bah bah.

Vind het wel een leuke naam vegas :)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zou niet weten hoe het daar allemaal gelopen is.

Boeit me ook weinig maar wie weet wel heel anders als wat wij allemaal denken ( of weten )

Papa en mama in ieder geval van harte gefeliciteerd met Vegas!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Het is vast niet haar echte naam. Gewoon een nickname dat kan niet anders

16. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

:D:D

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ken anders wel een jochie dat zo heet;)

18. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Wat een topic dit zeg :D

Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om een bericht te plaatsen op zijn Facebook? Vind het echt schijt irritant als mensen hun mening altijd te pas en te onpas moeten verkondigen gebaseerd op informatie uit programma's als RTL Boulevard en Shownieuws.

Natuurlijk kan je op dit forum discussiëren over dit soort onderwerpen, maar om de desbetreffende persoon de les te gaan lezen over hoe hij moet handelen nadat zijn dochter geboren is, en wat hij wel en niet op zijn Facebook pagina moet zetten vind ik een beetje treurig hoor..

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Eens

20. SeaShell

En zeggen dat ik door blijf zagen/drammen over dingen??;) Laat mij lekker dingen op zijn FB posten, hebben jullie toch geen last van of wel? Moet zelf weten wat ik post in mijn privé/dagelijks leven

Deel Deze Pagina