We zijn er uit!!!

Discussie in 'Babynamen' gestart door mirjam 2812, 8 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam 2812

1 jun 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk zijn we het er over eens, ons meisje gaat dilara inci heten, roepnaam dilara :D
    Ben benieuwd wat de omgeving er van gaat vinden, moeten nog 4 maandjes wachten ;)

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Absoluut niet mijn smaak, wel fijn dat jullie eruit zijn :).

3. mirjam 2812

1 jun 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk zijn we het er over eens, ons meisje gaat dilara inci (spreek uit als intji) heten, roepnaam dilara :D
    Ben benieuwd wat de omgeving er van gaat vinden, moeten nog 4 maandjes wachten ;)

4. Iva12

Iva12 Lid

11 apr 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een ordinaire naam eerlijk gezegd (je vraagt naar meningen toch). Heel eerlijk gezegd, Ik leg de link naar volksbuurten, en een fulltime baan als kassière bij de action of wibra ipv nette buurten en later een goede opleiding en baan. Sorry maar ja als jullie het mooi vinden moet je het zeker doen!

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dus een fulltime baan als kassiere bij de action of wibra, zijn dus 'volksbuurten' mensen.. Apart....

Fijn dat je er uit bent!

6. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    :$ eerst dit en niet vanwege de naam hoor!

Leuke naam! ik neem aan dat het een mixed kindje wordt?

7. xSimone

xSimone Niet meer actief

Het is niet mijn smaak! Maar als jullie er uit zijn en er gelukkig mee zijn is 't zeker een mooie naam, want een naam moet goed voelen! En als dat zo is, dan is 't goed toch? :D
    Heeft 't kindje een buitenlands tintje? Zoja, dan is 't al leuker :)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ts; leuk dat jullie je naam gevonden hebben:)

Kassiers bij action of wibra wonen dus in volksbuurten? Denigrerender kan haast niet. Jeeeezus he;)

9. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Vind het bij een turks meisje of in ieder geval geen kaaskop een leuke naam hoor!

Mijn smaak is het ook niet maar vind het absoluut geen "wat doe je je kind aan, zo heeft ze gelijk een achterstand" naam.
    Niet iedereen woont in een nette buurt....
    Wanneer het als Dylara gespeld word vind ik het wel een beetje too much maar ik heb niks met de overbodige Y.

Nette turkse naam en goed uitspreekbaar in Nederland.
    Elif vind ik ook erg leuk :)

10. Iva12

Iva12 Lid

11 apr 2014
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm ja ik heb gewoon die associatie ermee. Als er bij ons gegokt wordt naar de naam roepen wij "Dilara, Rilana, Chanel of Destiny." En iedereen weet dat je de boel dan opnaait. Juist omdát daar direct een associatie mee is, ja dat zijn vooroordelen maar daarom heb ik ook eerlijk aan TS gezegd dat dat míjn eerste indruk is, er wordt toch om een mening gevraagd? Dan mag ik die toch geven? Er zijn ook mensen die de namen van mijn kinderen niets vinden dat is hun goed recht.
    Maar, excuses als ik iets te direct was. Daarom zei ik ook als jullie het mooi vinden moet je het doen. Want als iedereen dezelfde namen mooi vond werd t ook maar saai, nietwaar?

11. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Persoonlijk niet mijn smaak. Maar als jullie er blij mee zijn, dan zijn wij ook blij!

12. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Ik heb een prachtig mixed-kindje op school in de klas met de naam Dilara.
    Leuk kind is dat, dus voor mij een positieve associatie met deze naam.

13. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    Ik moet meteen denken aan een lief getint meisje. Fijn dat jullie eruit zijn! :D

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Bij een getint/'mixed' kindje vind ik het een prima naam!

15. Paige

Paige Niet meer actief

Bij mijn zoontje in de klas zit een hoogblonde Destiny en die komt uit heel héél net, vrijstaande-villa-we-hebben-veel-geld, gezin. Niks aso's aan en een heel beleefd, lief meisje. En zo ook haar ouders. Die associatie is kolder.

TS, niet mijn smaak, maar heel fijn dat jullie er uit zijn!:)

16. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Sjonge wat een stomme reacties zitten erbij zeg :(
    Ik vind het een mooie naam!!!

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik vind het niks..

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Zou het zelf niet kiezen, hielden het zelf bij gewoon LARA hahaha.

19. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Mooie naam!!

20. mirjam 2812

1 jun 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is idd een mixje ;) mn vriend is Turks, ik ben nederlands. Vandaar de Turkse naam, maar wel een die voor een ieder goed uit te spreken is. En ordinair, volksbuurten?? Nee hoor, hebben gewoon een mooi koophuis, ik een eigen bedrijf, manlief een goede baan als elektricien. Zijn beide vrij streng, maar rechtvaardig en onze kinderen gaan dus ook netjes en gedisciplineerd opgevoed worden ;) Elif zo heet het dochtertje van een vriendin van me al, als ik dat zou doen lijkt het net of ik zelf niks kon bedenken ;)

Deel Deze Pagina