Mijn man en ik gaan vanavond uit eten en mijn nichtje van 11 komt vanavond oppassen. Ik denk dat we 2 1/2 uur weg zijn. Ik heb al Lekkere dingen voor haar en haar vriendinnetje in huis gehaald. Maar nu vraag ik me af wat s tegenwoordig normaal om te geven ?
mijn oppas is 20 en vraagt 5 euro per uur. ze krijgt van ons 7 euro per uur want vind 5 erg weinig voor haar leeftijd.
4 a 5 euro per uur hihi maar persoonlijk vind ik iemand van 11 best jong Maja ik ben een zeikert wat dat betreft...
wow ik zie nu trouwens 11? vind je dat niet heel erg jong? zeker savonds. het is je vraag niet verder dat weet ik hoor, maar ik verbaas me er wel een beetje over.
ow hetzelfde zie ik mijn nichtje mocht voor het eerst bij mij oppassen een keer overdag toen ik een begrafenis had in het dorp. was toen 13 of 14.en zelfs dat vond ik al doodeng. voor savonds zou ik echt persoonlijk pas vanaf 15 ofzo doen
Ik zou iemand anders ook niet op laten passen hoor maar zij ziet de kids een paar keer per week en is heel zorgzaam. En mijn zus woont een paar straten verderop
Nou met 11 jaar zou ik 5 euro voor een hele avond al heel wat vinden hoor. Dat is meer dan haar zakgeld volgens mij. Daarnaast vind ik 11 ook veel te jong voor een oppas, en zou niet lekker zitten. Maar dat terzijde....
Ik ga half 7 weg en verwacht 9 uur weer thuis te zijn. Dus nee maak me absoluut geen zorgen. Het is geen vreemde he. Als ze vallen lopen ze heel snel naar hun nichtje toe.
10 euro voor een avondje. Ik vind je wel heel dapper. Mijn dochter is bijna 12 maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om haar op mijn jongste te laten passen hihi.
Ik vind 11 jaar eerlijk gezegd ook véél te jong, je nichtje is zelf nog een kind. Als er wat gebeurd en je nichtje kan niet snel genoeg of adequaat optreden vergeef je jezelf nooit.... Wij betaalden onze oppas altijd Eur 7-10 per uur.
Ik vind tussen de 5 en 10 euro een mooi bedrag. Wat fijn dat je nichtje kan oppassen en dat je eigen zus vlakbij woont. Fijne avond vanavond.
Het ene kind van 11 is de andere niet.... En de kindjes al 3 en 5 jaar, ik zie geen problemen. Ik paste toen ik net 16 was op mijn neefje (huilde veel) van een paar weken oud, ging prima! Weer even on topic: Ik zou je nichtje 10 geven.
Op mn 11e zat ik in klas 1 en paste ik savonds ook wel eens op de buurkinderen. Van 7-11 ofzo, en daar kreeg ik 10 euro voor. En ik weet nog dat ik dat toen ontzettend veel vond haha. Dus dat is meer dan genoeg denk ik.
Ik zou 10 euro geven voor 2,5 uur. Grappig dat iemand zei, dat dat vast meer is dan haar zakgeld. Ik kreeg 10 gulden per week toen ik 11 was