Gisteren zat ik op 10 DPO en had ik een negatieve zwangerschapstest in mijn handen. Toen ik 's avonds naar de wc ging had ik bij het afvegen wat slijm en bruin bloed. Ik dacht dat ik al ongesteld ging worden (wel wat vroeger dan normaal, maar eerste ronde clomid dus dacht, dat kan.) maar het zet niet door. Vanochtend was mijn temp 37,2 dus ook nog niet daaraan te zien dat mijn ongi er aan zit te komen. Kan je op dag 10 na je eisprong eventueel nog een innesteling hebben? Of is dat al veel te laat voor innesteling?
He die onzekerheid is zo irri! Konden we maar gewoon naar binnen kijken om te zien wat er allemaal gebeurd. Volgens mij kan een innesteling zeker nog wel 10 dagen na eisprong. Er zijn namelijk genoeg vrouwen die denken dat ze ongi zijn geworden op hun nod maar dat het toch een innestelingsbloeding blijkt te zijn. MAar goed, ook weet ik dat een innestelingsbloeding heel weinig voorkomt maar je weet het natuurlijk nooit. Was het geen bloeding van je eisprong dat schijnt iets vaker voor te komen. dus misschien een laat ei? Ja het blijft gissen en het blijft afwachten. Succes en ik zal voor je duimen.
Ik ben inmiddels ect ongesteld geworden, en niet zo'n beetje ook grrr! Op naar de 2e ronde met clomid.. Hopen op een positieve test! Bedankt in ieder geval voor je reactie! Liefs