Onze oudste neemt morgen afscheid op de BSO na 8 jaar KDV/BSO. In totaal zijn er 20 leidsters verdeeld over alle groepen. Echt een vaste leidster heeft hij nooit gehad. Door de vakantieperiode ben ik een “beetje” laat met een afscheidscadeautje… Hebben jullie nog geniale ideeën?
Sluit me aan bij @Relax ! Hier nam de jongste na ruim 10 jaar afscheid van KDV/BSO. Ze heeft getrakteerd op waterijsjes voor de kinderen en leidsters. Hebben verder niets aparts gedaan voor de leidsters, ze konden een lekker ijsje krijgen
Een klein plantje voor de leiding? Wij hebben hier een winkel waar ze vaak van alles in de uitverkoop hebben, lavendelpotje voor 1,- bijv. Ik heb zelf heel veel stekjes bijv van pannenkoekenplant, die kun je soms ook voor 50 cent bij iemand kopen (stekjes fb groep of mp) en dan in een papieren zakje ofzo met zand, afhankelijk van hoeveel geld je eraan wilt geven, kan ook in water in glazen potje bij action of kringloop
Voor de leidsters? Met 20 man zou ik een doos bonbons halen en klaar en dan lekker ijsjes voor de kinderen. Niet te moeilijk denken
Als traktatie heb ik laatst ijshoorntjes gevuld met fruit, werd erg gewaardeerd. Ik heb de leidsters zelf een doos met hartjessnoepjes gegeven met ‘dankjewel’ in alle talen erop, met een persoonlijke bedankbriefje.