Een tijdje terug had ik een topic geopend over hoe ik mijn zoon kon leren fietsen. Hij heeft een mountainbike en zo'n traptractor en hij wil zo graag met die tractor mee boodschappen doen. En op dezelfde fiets als z'n opa kunnen fietsen. Nou heb ik voordat de sneeuw viel twee keer een half uur met hem geoefend en vorige week nog een keer. Hij probeerde het wel maar trapte na een rondje niet meer verder en raakte in de war met z'n benen van wanneer doe ik wat?? En op z'n mountainbike ging hij steeds achteruit en trapte hem daardoor steeds op z'n rem. (Mama had het maar zwaar elke keer dat geduw zo laag bukkend haha) Maar nu vanmiddag zette m'n schoonmoeder hem op z'n mountainbike en hupsakee weg was meneer Niet om op te scheppen maar ik vind het gewoon zo leuk voor hem dat hij het doorheeft! En die lach op z'n gezicht als hij fietst HEERLIJK! Maakt m'n dag weer goed!
Super toch! Wat leuk joh dat ie t zo snel door heeft... Trots kind en mama Kan nie wachten tot mijn oudste leert fietsen zonder zijwieltjes. Wat worden ze snel groot hè ...
:Haha zijn schoonmoeders toch nog ergens goed voor. Lees soms van die topics hier... Maar wat fijn. Heerlijk is het als je kind weer iets nieuws kan. Sven kan sinds kort ook fietsen. Wel met zijwieltjes, maar hij kan 't. Hij is ook zo trots, zit ie op z'n fiets en zegt ie: ik ben een grote jongen. Geniet ervan!!
Wat heerlijk! Ik neem aan dat dit ook met zijwieltjes is.. hij is nog niet eens 3 jaar.. zonder zijwieltje zou wel heel vlot zijn!
@snoopy Hahah fietsen zonder zijwieltjes.... Nog zo'n mijlpaal @romy Ik heb een hele goede band met m'n schoonouders. Ze zien de kinderen regelmatig en m'n schoonmoeder heeft standaard 1x in de week oma-dag. En zelfs nu ik thuis zit (even zonder werk) wil ze haar oma-dag door laten gaan. Vaak past ze dan maar op 1 hoor. Mijn zoon gaat altijd elke week huilen naar huis omdat hij zo graag bij oma (en opa) wil blijven. Hij is echt dol op ze! @cygnet Ja nog wel met zijwieltjes! Hahaha hij wiebelt af en toe zo erg dat ik blij ben dat ze bestaan