Het kleine brusje van Jesse*

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Melanie1, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vier dagen voor de geboorte datum van ons mannetje Jesse*
    (23 december 2011) kwamen we erachter dat we weer zwanger waren. Wat waren we gelukkig. We bloeiden allebei weer een beetje op en kregen weer een beetje hoop. Alles ging goed en ik voelde me ook goed. 4 januari 2011 hadden we een termijn echo,ons kleintje was daar zes weken oud en het piepkleine hartje klopte,we waren helemaal in de wolken. ons geluk en blijdschap werd op 4 februari wreed verstoord toen we met de tien weken echo te horen kregen dat ons kleine wondertje met ongeveer acht weken was gestopt met leven. Het is niet te vergelijken,maar de wereld storte wederom weer even in. We blijven hopen en ik probeer positief te blijven,maar het wordt wel steeds lastiger om positief te blijven denken. We zullen echt niet gauw opgeven want de kinderwens is alleen nog maar groter geworden,maar de angst is ook erg aanwezig.

Melanie,de trotse mama van Jesse* en ons kleine sterretje.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee lieverd toch :(
    Ik had het jullie zo gegund.
    Heel veel sterkte!, hoop echt dat er straks weer de zon gaat schijnen voor jullie.

Dikke knuffel van mij.

3. geelbloempje

17 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoe oneerlijk ....... :(

Heel veel kracht!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje wat moet dit moelijk zijn zeg. Heel veel sterkte. Is er een verband met het overlijden van jullie prachtige zoon?

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Jeetje meid wat heftig...sterkte in deze tijd en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn van een gezond plak beebje...knuf...

7. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Oh wat erg! :(

Heel veel sterkte en kracht!

Liefs!

8. Hoi Ninja,

Nee,er is geen verband met het overlijden van ons mannetje Jesse. Dit is tussen haakjes de miskraam die iedereen kan krijgen. Onze zoon kwam te vroeg,maar ook dat kan normaal gebeuren. Hij heeft die infectie gekregen,en daar is hij aan verleden. We hebben net zoveel kans op een miskraam als iedereen. We hopen dat we gauw weer een plakbeebje mogen krijgen. En als dat zo is krijg ik met 14 weken ongeveer hormooninjecties om de vroeggeboorte te verkleinen.

Bedankt voor jullie steun en medeleven allemaal.
    xxxxx

Liefs Melanie

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Hallo trotse ouders van jesse en een heel mooi vlindertje!!!!!!!!!!!!

ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb jullie verhaal gelezen op jullie vlinder site, heb er geen woorden voor enbeschrijfelijk veel sterkte en hoop dat er binnenkort een kindje in jullie armen mogen liggen

10. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Dikke knuffel!!

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Ongelooflijk, wat een ontzettend naar verhaal! Ik heb je verhaal over het overlijden van Jesse gevolgd en nu ik dit lees krijg ik echt tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte gewenst!

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ah neeeee....heel veel sterkte met weer een verlies..dikke knuffel!

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik vind het zo verschrikkelijk voor je,heb ook het verhaal van Jesse toen gelezen en vind dat je heel wat voor je kiezen krijgt,soms kan het leven helaas heel rot verlopen,ik wil je enorm veel kracht en sterkte toewensen.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat verdrietig en oneerlijk .....dikke knufffffffff

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb er geen woorden voor....Heel veel sterkte!...

Deel Deze Pagina