Die dromen blijven dromen.

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Beertje13, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Lieve Klein Sterretje,

Ik had al over gedroomd. Ik droomde van een dikke buik, en ieder schopje. In gedachte heb ik al vast gehouden en had ik al een voorstelling gemaakt hoe lekker dat zou zijn. En zwijmelde ik weg bij het idee dat ik met jou over straat liep, jij in de kinderwagen, en je grote zus fietste al voor ons uit op haar roze loopfietsje. Het was heerlijk weer, de vogeltjes floten.

Maar helaas die dromen blijven dromen.

Samen met je grote zus en je vader hebben wij jou kistje beschildert. Hij is heel mooi geworden.

We hebben je net begraven in onze tuin. Nu kan ik je vanaf de bank zien. Tussen de grassprietjes en de madeliefjes die er nu nog zijn, daar lig je. In de maand dat jij geboren zo moeten worden, bloeit de mooi vlinderstruik die wij voor je geplant hebben.

Dag lief kleintje, zorg dat je straalt in de hemel en dat je een mooi plekje hebt daar. Ooit zien wij elkaar, dat geloof ik en beloof ik.

Je bent in onze harten!

Dikke kus Mama en Papa en je Grote Zus!

2. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Geen woorden voor dit immense verdriet... heel veel sterkte...

3. Beertje13

bedankt!

Ja vanmiddag moest ik spontaan heel hard huilen. nadat we het begraven hebben. dus in alle emotie heb ik dit geschreven

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Sterkte meis.
    Weet helaas maar al te goed hoe het is om te dromen van een kindje. Ook hier blijft het bij dromen.
    Wens je alle kracht toe om dit te verwerken.

5. Beertje13

jij ook sterkte Madelein. Ik hoop voor je dat een mooi kindje in je armen kan sluiten over een tijd.

Ik bedoelde ook meer in het verhaal dat ik over dit kindje heb gedroomd..

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    O haha! Dubbel op te vatten. Jij bedoelde het letterlijk dus!
    Bizar hoe het gaat in het leven soms.
    Sterkte meis, knuf!

7. Beertje13

ja is echt heel bizar :(

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mooi geschreven meid! Verdrietig dat ook jullie kindje hier niet mocht komen.

Een jaar geleden zaten wij in dezelfde situatie. Wij hebben ook een klein doosje beschilderd en het kindje in de tuin begraven.

Sterkte! Het is niet niks, een miskraam.....

Deel Deze Pagina