M`n hoofd loopt even over....

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by LIX, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik moet even ergens m`n verhaal kwijt....

11 augustus ben ik gestopt met de pil. Tot onze stomme verbazing kwamen we er 9 oktober achter dat ik zwanger was! Afgelopen maandag (21 oktober) begon ik ineens te vloeien. Eerst alleen bruin, later ook rood bloed.

Vlak daarvoor had ik net een zwangerschapsdagboek gekocht en daar was ik ookal in aan het schrijven.

In eerste instantie dacht ik, ach, misschien valt het mee. Ook dinsdag bleef ik flink vloeien.

De VK zei dat ik alleen maar kon afwachten, ik was nog te vroeg zwanger om iets te kunnen doen. Op de echo konden ze het hartje nog niet zien...en luisteren kon ook nog niet.

M`n eigen gevoel zei telkens, dat het niet fout was...ik heb m`n huisarts kunnen overhalen om woensdag en vandaag m`n hcg waardes te laten bepalen. Daar krijg ik morgen de uitslag van.

Ik deed vandaag nog 'even' een zwangerschapstest...en helaas...deze was negatief. Mijn laatste sprankje hoop is weg.

Dit doet zo veel pijn. Ik gun dit echt niemand, maar het steekt wel om m`n twee schoonzussen te zien. De ene met een meisje van 2 jr..gezond en wel. Terwijl ze per ongeluk nog wat wijntjes had gedronken aan het begin van de zwangerschap en m`n andere schoonzus die 9 november uitgerekend is en nu met een dikke buik loopt. Beide waren ze snel en zonder problemen zwanger...en bleven dat ook.

Echt, ik ben blij voor hun en ik gun dit NIEMAND. Maar het doet wel pijn!

Wij hebben zo'n ongelooflijk klote jaar achter de rug....mijn moeder borstkanker, mijn opa terminaal, mijn oma plotseling dood, mijn oma d'r leven bleek uit leugens te bestaan (daar kom je dan na de dood achter) en m`n duikmaatje ging dood...maar ach, dit kan er ook nog wel bij....

Sorry voor m`n ego berichtje....moest het ff kwijt...

2. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Geeft niet lucht je hart dat doet goed. Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.

Ik ben afgelopen vrijdag geholpen na MA 13 wk en zaterdag kregen we te horen dat mijn schoonmoeder een Hersentumor heeft. Kom niet toe om je eigen verdriet te verwerken.

JE gunt het ook niemand. maar ik denk ook wel eens waarom nou weer bij mij, en dan denk ik weer waarom wel bij een ander.

Meid geef het de tijd om het te verwerken dat heb je nodig.

Nogmaals heel veel kracht en sterkte

Liefs Snelly

3. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Meid, wat een verhaal zeg ik wens je echt heel veel sterkte.

4. silsa

silsa Bekend lid

Sep 21, 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heel veel sterkte! Je krijgt wel alles tegelijk zeg. Hopelijk mag je binnenkort weer eens wat goed nieuws ontvangen.

Dikke knuffel

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Jeetje meid wat een rot tijd. Weet hoe moeilijk een Mk is maar dan ook nog al die andere tegen slagen erbij...sterkte meid en hopen op een mooi kindje voor jullie binnenkort!

Dikke knuf

6. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meid, alles komt tegelijk..
    Heel veel sterkte!

7. LIX

LIX Fanatiek lid

Aug 16, 2010
    2,725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes...
    De hcg waardes hebben vandaag alles bevestigd. Dinsdag was het 22 (is al erg laag voor 5 wkn zwanger) en gister was het 5...

Het vloeien lijkt nu zo goed als helemaal te zijn gestopt. Heb nog wel buikpijn.

En het is nog niet klaar...Gister kreeg ik ook te horen dat de kat van mijn ouders (10 mndn oud) die 10 dgn bij ons heeft gelogeerd toen zij op vakantie waren gister is overleden...in laten slapen, was dood en dood ziek, niets meer aan te doen

Een vriendin van mij kreeg gister de uitslag van het bevolkingsonderzoek op baarmoederhalskanker....uitslag was niet goed. Ze wordt nu doorgestuurd naar de gyneacoloog....ze is pas 30.

Ik denk echt dat ik niet veel meer kan handelen nu...

Lichamelijk gaat het nu wel wat beter met me, maar emotioneel voel ik me een wrak. Zoals ik me nu voel wil ik helemaal niet meer zwanger worden. Ben te bang dat dit weer gebeurd

Share This Page