Hallo allemaal, Ik ben Miss Miller, een 17 jarige mode studente die er gister is achter gekomen dat ze zwanger is. Ik heb al 10 maanden een vaste vriend, maar hij heeft het er direct over dat ik het moet laten weg halen, omdat het niet kan op het moment. en hij heeft ook wel gelijk, het is haast onmogelijk. Maar ik ben en tegen abortus, wanneer je zwanger bent, is dit iets moois en heeft het zo moeten zijn, alles heeft zijn redenen in het leven en dit vast ook wel. Mijn ouders heb ik nog niks durven te vertellen, die zullen wel staan te kijken dat ik opeens normaal en gezond eet, ik heb namelijk naast dit alles Boulimia en het is al een wonder dat ik Überhaupt zwanger heb kunnen raken. ik hoop op dit forum steun te vinden in andere vrouwen met zo'n wonder in hun buik. en hoop dat dit goed afloopt. Greeetzz! Xxx Miss Miller
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wens je heel veel succes met het vertellen aan je ouders! Je kan altijd jouw verhaal hier kwijt, er is altijd iemand die wil luisteren.
Hi Miller, welkom. Lastige situatie! Neem van mij aan dat je echt je eigen hart moet volgen. Mijn vriend bracht mij een paar jaar geleden in de zelfde situatie. Houd ook rekening dat boulimia met een zwangerschap gevaarlijk is voor jou en je kindje. Je droogt sneller uit en je hebt meer eten nodig. Als je er echt over wilt praten kan je me een persoonlijk bericht sturen. Succes!