Afscheid nemen van Juli

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door LiLaLief, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoe gaat het meis? Hebben jullie een mooie geboorte en afscheid van jullie kleine meisje gehad? Veel mogelijkheid gekregen om foto's te maken en afscheid te nemen?

Moet ook de hele dag al aan jullie denken...

xx

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat heftig. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig is verlopen en jullie samen goed afscheid hebben kunnen nemen.Sterkte

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hallo allemaal,

De afgelopen dagen waren zo hectisch dat ik nauwelijks aan reageren toekwam.

Voor degenen die mijn bevallingsverhaal willen lezen kan dat bij de februari 2010 mama's hier:
    Februari mama's 2010, deel 13!

Vandaag hebben we veel visite gehad en zijn we op het crematorium geweest om alles te regelen.
    We wilden haar eerst morgen al laten cremeren, maar dat gaat me te snel.
    Het is zaterdag geworden, dus we hebben nog even de tijd om afscheid te nemen van ons mooie meisje..

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat heb je je verhaal mooi verwoord! Je bent een sterke vrouw. Ik heb een reactie geplaatst bij je bevallingsverhaal.

Maar hier ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie Juli en gecondoleerd dat jullie haar veel te vroeg hebben moeten laten gaan.

Dikke knuffel,
    MissQ.

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje Juli ..en wat zullen jullie intens verdreitig zijn dat jullie haar gelijk moesten laten gaan .............heel veel sterkte en kracht hiervoor , knufffff....

Ik heb jullie bevallingsverhaal gelezen , vond dat je het erg mooi had geschreven ,...

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel meiden!

MissQ ik heb op je bericht gereageerd in het andere topic..

7. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    LiLaLief, wat verschrikkelijk erg! Maar wat goed dat je het zo mooi heb kunnen opschrijven! Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie dochter!

8. Jel

Jel Niet meer actief

Gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie meisje Juli. I heb het bevallingsverhaal gelezen. Erg heftig allemaal. En veel herkenbaarheid zoals het bij mij ging, in je stuk.

Sterkte de komende tijd, het zal niet makkelijk zijn. :(

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gefelciteerd met jullie meisje en gecondoleerd!!!!
    heb je verhaal gelezen, wat heftig!!!
    wens jullie heel veel sterkte voor nu maar ook zeker in de toekomst!!!

10. deda

deda Lid

12 okt 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig bevallingsverhaal en wat erg dat je ook nog naar de ok moest. Heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd en wat fijn dat Juli nog even bij jullie thuis is!

11. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Heel veel sterkte lieverd.

12. gefeliciteerd maar helaas ook gecondoleerd, jullie hebben een prachtige dochter gekregen, helaas mocht zij niet hier op aarde blijven, maar weet dat zij het goed heeft in de hemel.
    Sterkte de komende moeilijke tijd..

13. Dilani

Dilani Lid

3 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat lopen de rillingen me over het lijf.

Toen ik je verhaal las en zag dat je zo bang was voor de bevalling, aarzelde ik of ik het op kon brengen om je mijn verhaal te vertellen, omdat dat nog zo kort geleden was.

Ik las eerst maar even verder, trisomie 18, 10 april, 14 april, geen verhaal is hetzelfde maar oh wat komt er eng veel overeen.

De rillingen lopen over mijn lijf, wat komt dit dichtbij en wat is het herkenbaar.

Ik hoop dat je je hier doorheen slaat en naast de pijnlijke herinnering ook mooie herinneringen aan Juli hebt,

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Inderdaad zeg, begin zwangerschap een week achteruit gezet, trisomie 18, 21 weken, 10 april, 14 april en.. We hebben dezelfde voornaam zelfs..

Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies..

Deel Deze Pagina