Ik zet hem hier neer, even vooraf mijn korte verhaal In 1998 werd ik op mijn 17de zwanger van mijn oudste, heb toen mijn studie stop gezet (hotelschool) En uiteindelijk vlak voor mijn bevalling ging ik eindelijk met hem samen wonen(inmiddels al ruim 10 jaar mijn ex) Ik had geen familie meer , want die lieten me in de steek. Ik kreeg een zware postnotale depressie maar werd na aandringen met positieve feiten weer zwanger na 7maand Toen ik zwanger was van ons 2de kindje . Helaas gooide hij mij met 9weken zwangerschap en baby uit huis Hij ging met een man verder Uiteindelijk heb ik altijd 1 grote wens gehad, en dat is zwanger worden van een man met wie ik oud wou worden, en samen een kindje op laten groeien in liefde Helaas wou dit allemaal maar niet en belande ik 2 jaar geleden in de MMM??? Uiteindelijk is mijn oudste aan het puberen gegaan We zouden eerst alles op die rit krijgen zodat er rust kwam, en uiteindelijk ik mijn diploma had En deze juli beginnen met de IUI Gisteren werd ik eindelijke ONGIE met tranen in mijn ogen, eindelijk die IUI Tot ik gisteren het gesprek begon, Nou dit word hem dus niet Hij wilt dit niet meer Hij heeft vannacht de kussen weggepakt en op de andere kamer gaan slapen Ik heb de hele nacht zitten piekeren, wil ik verder zo met hem? Hij weet hoe ontzettend belangrijk dit voor MIJ is Ik heb gisteren gezegt, ik word niet gelukkig met of zonder kindje nog met jou. Ik wil niet meer ooit alleen komen te staan met een kindje, terwijl mijn wens zo groot is Mijn babywens is over... atthans... op deze manier Ik ga mij verwijderen van deze site, ik weet niet wat ik nog ga doen Ik heb mij vanmorgen weer aangemeld als woningzoekende Daar gaat 5 jaar van mijn leven Ik weet niet wat ik moet voelen, ik ben kapot Ik ga daarom deze site verlaten XXBabs
Babs, ik ken je niet, maar wil je heel veel sterkte wensen... Ik hoop dat het geluk je pad snel weer vindt! Liefs Loesie
ik wil je heel veel sterkte wensen! en heel veel geluk voor de toekomst want dat kan je wel gebruiken na al die tegen slagen
*Dikke knuffel* meid wat een verhaal! En idd je weet zelf wat het beste is voor Jou, en dat je maar gauw je eigen geluk weer kunt vinden! Sterkte bridget
Heel veel sterkte toegewenst, soms zit het verdomd niet mee met het leven en lijkt alles zo oneerlijk en dan lijkt het net of alles in duigen gaat Maar je komt er bovenop en je pakt vanzelf weer de draad op! Het duurt even maar het komt echt goed met je! Dikke knuffel van mij! Liefs,
Kan alleen maar zeggen dat ik het knap vind dat je voor jezelf kiest.. hoe moeilijk ook in deze situatie.. Heel veel succes meis! Dikke KNUF! xx
Ooit heeft een heel wijs iemand tegen mij gezegd: alles gebeurd met een reden. Zijn woorden waar je nu niet op zit te wachten misschien (ik toen niet iig) maar uiteindelijk klopt het wel. Je zult zien dat jouw reden echt de moeite waard zal zijn, ik hoop het iig wel voor je! Ik wens je voor nu heel veel sterkte, en heel veel geluk voor in de toekomst!