Hoe lang last van keizersnee?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lelie84, 23 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie84

Lelie84 Actief lid

28 okt 2012
    310
    9
    18
    Vrouw
    Werk in de kinderopvang
    Lingewaard
    Ik heb ruim een jaar geleden een spoedkeizersnee gehad.
    Herstel ging prima, van de wond is bijna niks meer te zien.
    Alleen heb ik nog regelmatig last binnenin.
    De gynaecoloog zei dat ik na 1 jaar geen last meer zou hebben, en weer zwanger zou mogen worden.
    Maar ik draag het liefst nog steeds leggings (op vrije dagen soms zwangerschapsbroeken)want anders krijg ik buikpijn en gaat mijn buik opzwellen. En met sporten moet ik nog steeds rustig aan doen, anders heb ik de dagen erna weer vervelend gevoel in mn buik.
    Het is niet echt pijn wat ik dan heb, maar drukkend gevoel en ook de snee wordt dan gevoelig.
    We zijn nog niet van plan om aan een 2e te beginnen. Maar ik gok dat dat ook zeker niet slim zou zijn, aangezien ik denk dat die druk teveel zou zijn voor mijn buik?
    Herkent iemand dit??? Of kan ik beter afspraak maken bij dokter/gynaecoloog???

2. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Wat heftig!
    Ik weet dat de herstelperiodes verschillen per persoon maar dat ligt dn wel enorm ver uit elkaar want ik had na 1.5 week al nergens last meer van...
    Wat rot voor je :(

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hmm na 7 weken voelde ik de binnen wond niet meer. Buiten wond eigenlijk nooit gevoeld. Is dof nu rond de snee. Voel wel de binnenkant als ik ergens tegenaan leun (aanrecht ofzo) maar doet geen pijn.
    Ben geen dokter ganger maar zou toch maar naar de gyn gaan om te kijken of alles wel goed zit. Denk niet dat je t lang volhoudt met die pijn als je weer zwanger word. Succes en hoop op beterschap!

Deel Deze Pagina