Mijn vriend werkt nu ruim 2 jaar voor zichzelf. Het gaat super goed en dankzij hem kan ik zorgeloos studeren en hebben we het financieel ontzettend goed. Hij werkt hard en maakt lange dagen en om al deze redenen lijkt het mij leuk om hem een kerstpakket te geven. Nu vroeg ik mij af of jullie wellicht leuke ideetjes hebben wat producten betreft? Budget voor het pakket is ongeveer 100/150 en ik zou het leuk vinden als er allemaal verschillende dingen in zitten.
De inhoud is heel persoonlijk, maar misschien kun je eens kijken bij de sligro of de makro wat er nog is aan pakketten?
waar houdt hij van? Wil je het zelf samenstellen of een kerstpakket via internet ? anders kun je daar eens naar kijken? of inplaats van een kerstpakket een lekkere verwendag ofzo?
Nee wil echt zelf een pakket maken zeg maar. Sowieso gaat er uiteraard een goede fles drank in voor de jaarwisseling Maar verder ben ik een beetje inspiratieloos. Ik dacht eraan om misschien allemaal losse producten erin te doen die ergens toch weer samen 1 geheel zijn zeg maar. Ik las bijvoorbeeld in het andere topic iemand die een doos met allemaal italiaanse producten had gekregen, zoiets lijkt me wel leuk. Maar vriend is niet echt een keukenprins, dus met een pot pastasaus, pasta en een italiaans groentepakket zal ik hem geen groot plezier doen
uhh.... niks aantrekken buiten een grote zilveren strik haha, nee anders is zo n themapakket wel leuk. Kun je niet iets in zn werkveld verzinnen of met zn sport wat??
een douche/bad verwenpakket??? ik doe maar een gooi, dus lekker douchespul, een grote handdoek, een badjas, misschien scheerspulletjes lekker luxe? een luchtje. een auto-poets-was-onderhoud pakket? dus autoshampoo, spons, waardebon om zn auto te laten poetsen, ruitenreiniger, nieuwe stoelhoezen, ruitenwisserantivries? iets van kleding? avondje-dvd-pakket. paar mooie dvd's, chips zoutjes, lekkere drankjes, worst, plaid voor op de bank, pantoffels?
Hee thanks! Ja het komt misschien door de zwangerschap maar ik ben echt ZO inspiratieloos! Avondje-dvd-pakket is een leuk idee en douche-bad-verzoringspakket ook wel. Bedenk me net dat hij ook wel toe is aan een nieuw scheerapparaat, dus dat zou goed uitkomen. Qua sport heeft hij alles al of krijgt hij het van zijn sponsor, dus dat zou zonde van het geld zijn haha. Vriend is fan van "crime" series dus wellicht daar een leuke dvd-box van. Hebben jullie nog aanraders?
Crinminal minds Chase bones flikken maastricht Je zou ook een a.s. papa kadopakket kunnen maken? (hmhm lees net dat t jullie 2de wordt)
Bones is meer een comedy Ik lig altijd in een deuk Mooi nieuw vest/trui ofzo. Tegoedbon voor een erotische massage (door jouzelf uiteraard!) Een dinerchecque, zodat jullie ook lekker samen uit eten kunnen. En verder zijn favoriete drankje + snack.
NCIS NCIS LA Bones White collar person of interest (zou je even moeten downloaden en zelf op cd moeten zetten oid) Castle Je zou trouwens ook een leuk bordspel kunnen doen of een spel voor een gameconsole als jullie die hebben.