Autostoel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Welke autostoel hebben jullie voor je kleuter?
    Wij hebben normaal zo'n zitverhoger met een rugsteun, maar voor de rit naar Frankrijk lijkt deze me niet zo comfortabel en geschikt.

2. mona23

mona23 Niet meer actief

Je kleuter is van 2008 lees ik, dan is een zitverhoger met rugleuning toch geschikt voor haar. die heeft mijn zoontje ook, ik heb een maxi cosi.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    wat zou je dan willen?
    Wij hebben de mc rodi xp air (of zo.. haha) zit ze heerlijk in. we hebben wel echt bewust gezocht naar een comfortabele, waar ze ook lekker in kon "hangen".
    Ze heeft lekker geslapen op vakantie. En eerder vond ik de slaapstand echt overdreven, maar het leek toch wel te werken.

4. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom lijkt de stoel je niet zo geschikt?

Wij hebben een Maxi Cosi Rodi. Daar zou ik ook zonder problemen voor dochter mee naar Frankrijk rijden.

Volgens mij heb je niet zo heel veel keus als je comfortabeler wilt dan dit? Römer heeft hetzelfde principe.
    Of je moet een stoeltje categorie 2 nemen, van 9 kilo tot 35 kilo zoals bijvoorbeeld die van LIEF! Misschien dat die wel een fijnere slaapstand hebben.

Ik dacht dat er voor de Maxi Cosi Rodi ooit ook een uitklapbare voetenplank verkrijgbaar was zodat die beentjes niet zo bungelen, maar die kan ik nergens meer vinden op de website van MC. Zou je even kunnen googlen.

Deel Deze Pagina