Onze dochter wordt in oktober 3 - maar mijn ouders komen in Augustus (hopelijk, gezien corona) over uit NL en willen een cadeautje geven. Ik zoek een tip voor een leuk boek over insecten voor een wijsneus van bijna 3. Ik zag deze op Bol: https://www.bol.com/nl/p/kleine-onderzoekers-insecten/9200000090489870/?referrer=socialshare_pdp_www Kent iemand ‘m? Is dat wat? Andere tips? En tips voor speelgoedinsecten, graag beetje realistisch, zijn ook welkom!
bedankt voor de tip!! Er staat van 3-12jr - leuk als het langer mee gaat omdat het ook wat informatief is! Is het wel echt ook geschikt voor deze leeftijd? Genoeg plaatjes om mee te beginnen? De tekst kun je altijd overslaan/aanpassen
Ja het staat vol met plaatjes. Qua tekst zal het nog iets te moeilijk zijn maar vindt het een prachtig boek. Ik had het voor mijn 5 jarige gekocht.
Aangezien ze een wijsneus is, zou ik niet gaan voor een flapjesboek. Mijn dochter heeft het bijzondere beestjesboek, die kreeg ze toen ze 4 jaar was. Eerst alles meelezen en aanwijzen, nu leest ze stukjes zelf en zoekt echt alles uit wat er op de pagina's staat. (Zo kwam ze er pasgeleden achter dat op elke pagina een blauwachtige vlieg staat.) Hij blijft dus leuk! (Inmiddels is ze bijna 7 jaar)
Aaa bedankt voor je reactie!! Nu ben ik extra blij dat ik voor dat bijzondere beestjesboek ben gegaan