Hallo dames, volgende week wordt me kleine man alweer 4 jaar... en neemt hij dus afscheid op de peuterspeelzaal... ben een leuke tekst aant bedenken om aan het labeltje te hangen als afscheid... maar ben beetje inspiratieloos... wie o wie wil me helpen??? groetjes joanita
Heb je de traktatie al? Want bij sommige dingen kun je leuke teksten doen zoals handjes en dan "ik zwaai jullie uit!" Of bij een muisje "ik piep er tussenuit!" Of zoiets Ik ben bijna 4 jaar en ben hier klaar Dus ik zeg dag, omdat ik nu naar de basisschool mag! Bedankt voor alle fijne dingen, knutselen, dansen en zingen. Ik hoefde me hier nooit te vervelen, ik kon hier altijd lekker spelen. Maar nu is het tijd om te gaan, en op eigen beentjes te staan. Bedankt voor de geweldige tijd, dat wilde ik gewoon even kwijt...
Hallo, Toevallig gaat mijn zoontje volgende week ook voor de laatste keer naar de peuterspeelzaal. Ik deel schepjes uit met wat stoepkrijt eraan en wat snoep met een heel mooi kaartje, dankzij iemand van het forum, met de tekst: ik wil niet opscheppen, maar ik ga naar de basisschool ! Las het op internet en vond het een erg leuk idee!
Bij mijn zoontje had ik iets met een afbeelding van Thomas de trein. En een tekst erbij geschreven: ik wissel nu van spoor. Had ook nog een andere leuke gezien. Zoon kreeg toen een knijpfruitje mee naar huis. Ze hadden daar een papiertje aan vast gemaakt met de tekst: ik knijp er nu tussen uit.
Ik ga deze even onthouden! Zit ook al druk te zoeken... Bij ons mogen dus geen cadeautjes en het liefste geen snoep dus ben al wat beperkter...
Ik had voor Jitte van die goedkope plastic handschoentjes (bij de apotheek gehaald 1.70 voor 100 stuks) en die gevuld met popcorn. Kaartje eraan met de tekst: Met dit handje zwaai ik jullie gedag, omdat ik naar de basisschool mag! Was een groot succes!
Ik houd dit topic ook even in de gaten, eind juni worden onze dame'tjes ook 4 kan ik alvast ideeen opdoen