Mijn kleine meid heeft een tandje bijna helemaal door. Nu gebruik ik dentinox maar heb gehoord dat chamodent ook goed moet zijn. Iemand ervaring?
Hier heb ik alle 2 maar vind de Dentinox beter werken. Chamodent heb ik het idee dat het niks doet bij Jayden. Maar dat is bij iedreeen anders natuurlijk, ik zou het gewoon uitproberen. Liefs wolly.
Allebei niet Hier werkten beide smaakjes niet tegen tandjespijn. En dat hoor ik wel vaker: door al het speeksel wordt het al snel verdund en werkt het niet zoals het zou moeten. Hier was dus toch een paracetamol de oplossing als hij er niet van kon slapen..
ik heb gehoord van het cb dat dentinox het hele proces vertraagd van tanden krijgen dus duurt de pijn langer :S sindsdien geef ik jayla alleen n paracetamol als ze er echt last van heeft...
Hmmm, ik heb niet het idee dat dentinox de boel vertraagd hoor. Mijn zoontje is nog geen 9 maanden en heeft inmiddels 8 tandjes. Wij gebruiken dentinox en voor we het weten is de tand er door. Duurt meestal een paar dagen. Ook ben ik niet van mening dat het een smaakje is. Het verdoofd de boel een beetje. Het is wel behoorlijk zoet, dus drie druppels zijn echt genoeg. Kortom, ik heb goeie ervaring met dentinox.
Hier zowel Dentinox als Chamodent in huis. Ik gebruik het tegelijkertijd. En als het heel erg is ook een zetpil.
Ik heb zelf het idee dat de Dentinox niet echt zoden aan de dijk zet, maar nu heeft ze ook niet superveel last van haar doorkomende tanden dus dat kan het ook zijn dat ik niet echt merk dat de Dentinox zijn werk doet
Dentinox,werkt meer verdovend,en chamodent is homeopatisch.. Ik gebruik als het echt nodig is Dentinox.
ik heb ook dentinox en chamodent geprobeerd. heb het idee dat dentinox goed helpt, chamodent geef effect van gemerkt. maar ja, chamodent is homeopatisch en je moet wel zoals omschreven keurig op tijd de drupjes geven.. helaas ben ik daar niet zo goed in, dus het zal daar dan wel aan liggen. maar dentinox + zetpil paracetamol werkt hier altijd goed.
chamodent druppels deden hier niks. Dus smeren met Dentinox. En ben over gegaan op de chamodent tabletjes en die zijn super!