je was bijna 3mnd bij ons. naar tijdens de 2e echo bleek er al iets mis te zijn. er zaten vocht in je borstkas, waardoor je longentjes zich niet konden ontwikklen. toen daarna hebben we 2.5 week in spanning gezeten voor de nekplooimeting en terwijl ze de 3e echo maakten zagen ze dat het hartje gestopt was. wat een leegte en een verschrikking! tijdens de 1e echo klopte je hartje nog zo mooi! nu krijg ik aanstaande maandag mn curritage. moet dit weekend nog zien door te komen we aan je missen papa en mama
Lieve Claire Ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik denk aan jullie dit weekend. Liefs Miranda.
Lieve Claire,ook hier wil ik jullie laten weten dat ik heel erg met jullie meeleef. Vind het zo ontzettend rot voor jullie! Ik wens jullie dan ook veel sterkte,voor nu,voor Maandag en de dagen erna.... Liefs en een dikke knuff voor jullie!
Lieve claire, wat is de wereld toch zo oneerlijk. Je kleintje straalt als een mooi sterretje op jullie neer en zal jullie te nimmer verlaten. Zal aan je denken, veel sterkte meid
hey meid jee wat een verdrietige tijd moet dit voor je zijn wil je alle sterkte en geluk brengen die je nodig heb groetjes nathalie