Lieve allemaal, Zoals jullie al gemerkt hebben ben ik vrijwel niet meer op het forum aanwezig. Met mijn zwangerschap gaat het perfect. Het schiet al op. Gisteren vroegen ze me hoe lang ik nog moest ipv hoe ver ben je. Dan komt het wel snel dichterbij. Het afgelopen jaar heb ik erg veel steun aan jullie allemaal gehad. Mijn dank daaarvoor. Af en toe kom ik nog wel even achter de schermen meelezen. Ben toch wel benieuwd hoe het een ieder zal vergaan. Meiden bedankt voor het afgelopen jaar en zodra hier baby-nieuws is laat ik het horen. liefs Femke
Lieve Femmy, Ik had je al gemist...ook op msn Begrijp het heel goed hoor..dat je er wat minder bent. Je hebt natuurlijk ook heel veel leuks aan je hoofd. Geniet van je zwangerschap, het schijnt zo voorbij te zijn. Ik spreek je vast nog wel weer eens...je mag me altijd mailen he! Hele dikke kus van mij!
Lieve Fem, Heel begrijpelijk hoor. Ik wens je alvast heel veel succes, gezondheid en een prachtige bevalling toe. Ik heb je idd al lang niet meer op MSN gezien, ik hoop dat ik je daar wel nog zal spreken en natuurlijk per mail. Heel veel liefs, Elvira