volgens mij is onze dochter oververmoeid.al weken erg slecht slapen.heel vroeg wakker.slecht eten en niet te genieten. wie herkent dit en wat gedaan
Hier laatst ook gehad. 3,5 week lang. Ze was ook nog eens zoooo vervelend de hele dag. Echt vanaf het eerste moment dat ze wakker was was het alleen maar chagrijnen, huilen en boos doen. Verschrikkelijk! In 1 klap was het over. Hier was het heel duidelijk een sprong, want ze praat ineens veel meer weer.
Dochter is van augustus en heeft ook een paar weken zo zitten rommelen: 's nachts huilend wakker worden, 's morgens ook vroeg wakker, janken en piepen om alles, aan me hangen, niet alleen kunnen spelen (handuuuuug met een tweeling van 2 maanden, gelukkig ging ze wel met veel plezier regelmatig bij opa en oma spelen). Het is nu over en lijkt toch weer een sprongetje geweest te zijn: ze is bv veel socialer en vrijer, het viel haar psz juf ook op dat ze zo vrolijk is en zo goed met andere kindjes speelt opeens. Geen leuke fase maar het gaat voorbij, probeer om voor haar toch rustmomenten in te bouwen: wat vroeger naar bed, toch maar een dutje op de bank zo af en toe (hier slaapt ze niet meer overdag maar soms valt ze met een Winnie the pooh film op tv op de bank dan toch in slaap, ik zet soms expres pooh op als ik denk dat ze toch ff een dutje kan gebruiken )
Zooooo herkenbaar! Mijn dochter is ook 3 geworden in oktober. Het duurt hier nu ook al een week of 3, slecht slapen, huilend wakker worden en dan niet meer willen slapen of juist heel vroeg wakker worden om 4.30u.. Ook hangt ze veel aan mij, huilt ze als ik ga werken en wil de ze niet naar de pzs...ik denk echt een sprong dus. Volgens mij hebben we het hoogtepunt gehad, het tij lijkt te keren Hopelijk is het snel over want dit is zo vermoeiend...sterkte ermee!