het enige wat je kan doen is er voor hem zijn als hij je nodig heeft... zo heftig dit soort dingen veel sterkte
Sterkte met deze verschrikkelijke situatie! Ik denk dat het al zoveel waard is dat je vriend weet en voelt dat je er voor hem bent. Dat je een luisterend oor hebt wanneer hij daar behoefte aan heeft. Nogmaals sterkte en ik hoop met je mee dat veel langer en meer lijden haar bespaard blijft.
Bedankt lieve dames! Zondag komt hij terug naar NL... Ben van mening dat hij nu beter kan blijven tot haar overlijden maarja natuurlijk gaat het leven hier ook gewoon door. Lijkt me vreselijk dar je familie zo ver weg woont in dit soort situaties. Gelukkig kon hij er nu toch weer naartoe. Moet steeds aan z'n zus denken, de moeder van het meisje. Hoe kom je ooit over zoiets heen als moeder zijnde.
Ik denk dat je er nooit overheen komt, met de tijd leer je er mee leven, hoe moeilijk dat ook is. Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk voor zijn nichtje, haar ouders en natuurlijk voor jullie ook. Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen hoe je ooit over zo'n verlies heen moet komen. Je zal er uiteindelijk mee leren leven denk ik.. Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd igg!
Jeetje..... wat verdrietig zeg. Kan me niet voorstellen hoe het is om je kind zo ziek te zien en te verliezen. Fijn dat je vriend weer terug kon gaan. Sterkte meid, voor iedereen.
Arm meisje! Heel veel sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat ze geen (lange) lijdensweg zal hebben.
Pff wat een nachtmerrie zeg, heel veel sterkte toegewenst. Hopelijk zal ze snel haar rust vinden, en hoeft ze niet meer veel te lijden.
Wat erg! Ik vrees dat het enige wat je echt kunt doen is hem regelmatig laten weten dat je er voor hem bent.
Jemig wat ontzettend heftig!!!!! de meeste mannen "praten" niet graag of makkelijk over gevoel, maar hem vasthouden en door kleine dingetjes laten merken laten merken dat je er bent voor hem, dag en nacht....mijn kerel heeft vorig jaar zijn moeder verloren aan dezelfde k####ziekte...het hielp niet om erover door te zagen hoe hij zich voelde, of ik wat kon doen etcetc....heb afgesproken dat hij zelf aangeeft als ik iets voor hem kan betekenen, en dat doet hij gelukkig (nu ken ik hem ook al heel erg lang dus is hem "pijlen" natuurlijk makkelijker dan wanneer je net aan het daten bent)...maar zeg het gewoon tegen hem! zeg gewoon dat je er graag voor hem wilt zijn maar niet zo goed weet hoe en dat hij alleen kan aangeven hoe dat moet...