Na een vruchtwaterpunctie bleek ons kindje helaas een chromosoomafwijking te hebben. Na veel praten en denken hebben we helaas moeten besluiten de zwangerschap af te breken. Morgen is het zover. Dan worden de weeën opgewekt in het ziekenhuis. Ik ben dan bijna 20 weken. We weten nu dat het een jongetje is. Ik zie er zo tegenop. Ben zo bang dat ik er niet naar durf te kijken of het vast te houden.
Lieve indogirl, Wat een moeilijke, zware maar moedige beslissing. Wat is het oneerlijk! Ik wil jou en je man ontzettend veel sterkte en kracht wensen voor wat er morgen komen gaat. Ik snap dat je je nu dingen bedenkt zoals dat je jullie zoontje niet vast durft te houden etc, maar ik denk dat als hij er eenmaal is dat je precies weet en voelt wat je 'moet' doen. Maak herrinneringen, niet alleen verdrietige herrinneringen. En probeer zoveel mogelijk naar je hart te luisteren. Hebben jullie een naam voor jullie zoontje? Heel veel liefde en sterkte gewenst. Liefs Rach en een vlinderkusje van Jaylie*
Verschrikkelijk wat een moedige beslissing heel erg veel sterkte Veel liefs Vergo en vlinderkusjes van Dylan* en Dinand*
Ja we hebben al een naam verzonnen en ook een mooi mandje gekocht met bijpassend wikkeldoekje. Verder heb ik een mooi hartje gemaakt van stof. 1 voor ons zelf en 1 om mee aan het kindje te geven. We hadden gelukkig wat tijd om dingen te regelen en te bedenken hoe we het willen...
heel veel sterkte met de tijd die komen gaat. voel je niet schuldig over de keus die je maakt want de keus is onmenselijk en je maakt de keus uit liefde en ik weet zeker dat je zoontje ziels veel van jullie houdt en altijd bij jullie in het hart zou blijven zitten. nogmaals veel sterkte morgen
Heel veel sterkte en ik hoop dat ondanks alles en het verlies van jullie zoontje....jullie heel veel mooie momenten mee mogen nemen. Heel veel sterkte de komende tijd!
Ook vanuit mij heel erg veel sterkte een kind verliezen is het ergste wat een mens kan overkomen en dat zou niet zo moeten zijn. Fijn dat jullie even tijd hebben gehad om dingen te kunnen en mogen regelen het maakt het draagbaar daardoor denk ik. Het wordt een hele zware moeilijke tijd maar de liefde die in je hart zit voor je kleine jongen is zo intens groot dat je deze o zo moeilijke beslissing kan nemen petje af meid. ook voor je man heel veel sterkte want ook voor hem is het heel moeilijk. knuf miriam en een vlinderkus van Danique*
heel veel sterkte. en niet bang zijn, als je je kindje ziet, vindt je hem het mooiste kindje op de wereld. want het is jouw kindje. ik was er ook zo bang voor maar ik vond mijn zoontje zo mooi dat ik even mijn verdriet vergat
Het is verschrikkelijk... Heel veel sterkte meid en weet dat jullie zoon gewoon de allermooiste en liefste zal zijn. Daar ben je zijn trotse mama voor. Voor nu en voor de toekomst heel veel licht en liefde gewenst!