hey meid vandaag zal je zoontje geboren worden en helaas ook overlijden, ik wens je heel veel sterkte toe met de verwerking (vraag me af of je het ooit verwerkt) en weet dat hier meiden zijn die weten wat je doormaakt zoals ze elkaar hier steunen prachtig zo zullen ze jou ook steunen dat weet ik zeker knuffel nathalie
@iedereen: meiden, enorm bedankt voor al jullie steun. Even een kort verslagje van gister: Om 07.30 uur moesten we ons melden in het ziekenhuis. Na een (gelukkig) redelijk snelle bevalling is om 15.45 uur ons zoontje Dean Julian levenloos geboren. Ik had niet verwacht dat hij zo mooi zo zijn. Hij was piepklein (24 cm) maar helemaal compleet. Oortjes, nageltjes, alles zat erop en eraan. We zijn blij dat we op deze manier afscheid konden nemen en hem nog even vast konden houden. Het was totaal niet eng en ik kon de hele dag ook niet huilen, het eigenlijk gewoon heel mooi en ontroerend en ik kreeg er een heel rustig en blij gevoel van. Ook mijn ouders en schoonmoeder hebben hem nog gezien en vastgehouden en vonden het ook prachtig. 's Avonds hebben we hem in zijn mandje gelegd en deze dicht gemaakt en zijn we daarna weer lekker naar huis gegaan. Donderdag is de crematie. Tot nu toe voel ik me redelijk goed. We hebben prachtige hand- en voetafdrukjes meegkregen en zelf ook foto's gemaakt. Al met al een mooie herinnering om op terug te kijken, hoe triest de gebeurtenis op zich ook is.
indogril Wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt en dat het niet eng is dat is fijn het is jou zoon natuurlijk he en dat is je trots heel veel sterkte nu en voor in de toekomst knuf miriam
Wat fijn dat jullie een mooie herinnering hebben! Ik wil je alle kracht en sterkte wensen voor de komende tijd
OW indogirl het klinkt idd als een hele mooie gebeurtenis! Dat gevoel dragen jullie vanaf nu altijd bij jullie! Heel veel sterkte en steun de komende tijd! Ondanks al het verdriet en de pijn die mss nog gaat komen...deze momenten neemt niemand meer af!
Indogirl.. gelukkig heb je het voor je gevoel wel goed kunnen doen.. Heel veel sterkte en succes voor de komende tijden!
van harte meid met jullie kereltje en wat een super naam. ook helaas gecondoleerd... ben ook blij dat je er een (zover dan kan) goed gevoel heb erover.... mag je hem nu voor de crematie nog wel zien? xxx esther
Oh Indogirl ik ben zo blij dat je hem prachtig vond! Want je was er bang voor, net als ik vorig jaar. Alle moeders vinden hun babietje het mooist van de hele wereld en dat zijn ze ook. Je hebt hem echt een mooie naam gegeven. Heel veel sterkte de komende tijd en kom gerust uithuilen bij ons in de vlinderlounge. Het verdriet gaat nooit meer weg, maar als je samen huilt, lucht het wel op. hele dikke knuffel van loopy
Nee, dat willen we zelf ook niet meer. Tot de crematie is ie in het ziekenhuis. Het mandje blijft dicht, ook bij het afscheid. Ik hou hem in gedachten zoals ie de eerste paar uur na de bevalling was. Op z'n mooist. En ik hb een hele boel mooie foto's om altijd naar terug te kijken.
Indogirl komt er nu je je zoontje hebt gezien niet een gevoel van spijt.. een gevoel van nu moet ik hem al wegbrengen en hij had nog bij ons kunnen zijn? Ik bedoel het niet vervelend ik probeer me er iets bij voor te stellen....
dat opzich wel een goede keuze denk ik zo de eerste momenten is hij toch op zijn mooist endat zal hij voor jullie altijd blijven.. nou meid nog sterkte met dit verlies xxx
ik wil jullie heel veel sterkte wensen bij dit enorme verdriet. Vanaf gisteren staat er weer een wondermooie ster aan onze hemel mee te pronken. Knuf
Lieve Indogirl, Ik had al bij het topic over de vwp gereageerd maar wil je op deze plek ook nog heel veel sterkte wensen met het een plaatsje geven van dit verdriet. Wat fijn dat je je zoontje heb kunnen vasthouden zodat je goed afscheid kon nemen. Heel veel sterkte morgen met de crematie en ik wens jullie alle goeds en veel liefde samen voor de toekomst. Liefs, Maud
ook van hier uit heel veel sterkte knappe keus mooie gedachte En het klopt de eerste momenten zijn zo bijzonder en dat wil je vast houden voor eeuwig En meid het is heel zwaar en oneerlijk waarom waarom maar het helpt ons niet verder voor morgen een dikke knuf en je bent een kanjer liefs miriam