Afscheid van ons zoontje

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Indogirl, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hhel vceel sterkte vandaag meid. neem alles goed in je op..... maar dat zal vast wel

dikke kus momhairy

2. Indogirl

Indogirl Lid

27 dec 2007
    71
    0
    0
    Bedoel je het afbreken van de zwangerschap in het algemeen of na die paar uur in het ziekenhuis?

Op zich heb ik zo vrede mee, die paar uur in het ziekenhuis waren heel mooi en het was die dag ook bloedheet, dus op het laatst werd het kindje toch iets minder mooi zeg maar. Dus op dat moment vond ik het niet naar om hem 'achter' te laten in het ziekenhuis toen we 's avonds naar huis gingen.

Natuurlijk zal er vast ook een periode van twijfel of spijt komen, ik denk dat dat gewoon bij het rouwproces hoort. Ik heb me er bewust op ingesteld dat ik dat best eens zal voelen, maar we weten wel dat dit echt de beste keuze voor ons en voor ons kindje was.

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ik bedoelde het afbreken van de zwangerschap idd.

4. Janinev

Janinev Lid

8 jul 2008
    57
    0
    0
    Van alles en nog wat in een Pension
    Antfeld, Duitsland
    Indogirl, ik wil je heel veel sterkte wensen! Het zal nog een moeilijke tijd worden! Wel ben ik blij te lezen dat je blij bent met je herinneringen, want die zullen het kostbaarst voor je zijn...

Neem je tijd om dit te verwerken en ik hoop dat je veel steun en liefde krijgt van de mensen om je heen!

Sterkte!

Deel Deze Pagina