Op 20 mei 2008 ben ik bevallen van Nikkie* zij is geboren met een zwangerschapsduur van 20 weken en 2 dagen. Tijdens de 20 weken echo op 15 mei bleek dat ik geen vruchtwater had en bij nader onderzoek bleek dat Nikkie* geen niertjes en geen blaasje had, dit is al gelijk een afwijking die niet met het leven verenigbaar zou zijn. Na verder onderzoek in het WKZ bleek dat het hartje van Nikkie* wel goed klopte maar niet op de juiste plek zat en geen zuurstof opnam daar kwam ook nog eens bij dat de grote lichaamsslagader een vertakking had die niet te plaatsen was. De voetjes van Nikkie* stonden ook in een dwangstand en doordat ik geen vruchtwater had zou haar schedeltje ook vervormd zijn. Dit bleek na de bevalling niet het geval wel was haar rechterkaakje vervormd ... Nikkie* heeft na de bevalling toch nog bijna 3 uur geleefd en dat terwijl de gyn had gezegd dat ze door de druk van de weeën de bevalling niet zou overleven maar Nikkie* gaf het leven niet zomaar op en is zo lang al zij kon bij ons gebleven. Nikkie* woog 300 gram en was 24 cm klein. De uitslag van de obductie krijgen wij als het goed is 4 juli ... ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Volgens de prof in Utrecht was het gewoon domme pech en is het niet iets erfelijks of iets chromosomaals en heeft het dus ook niets met mijn leeftijd te maken, ik was op dat moment 40 jaar. Dus wat dat betreft hebben we groen licht voor een nieuwe poging. http://nikkie.vlindersite.nl/ gr. Nicole Heyting
Ook hier helaas welkom meis. Nikki was echt een prachtiog meisje waar jullie met recht trots op zijn.
vanuit hier ook heel erg veel sterkte met het verlies van jullie dochter nikkie ze was bijzonder en 1 in haar soort. Ze is nu op een wolkje waar ze met heel veel andere vlinderkindjes heel veel plezier heeft. ook al geeft dit momenteel nog niet veel kracht ik hoop over een tijdje wel net zoals het mij ook helpt. er komen nog moeilijke momenten en zware tijden aan weet dat we er hier met z'n allen voor elkaar zijn liefs miriam
Lieve Coni, wat heb je een mooie site gemaakt van je kleine meisje. Ze is echt prachtig. Heel veel sterkte. Simone
heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Ik heb even op je site gekeken. Wat een prachtig mooi meisje is jullie Nikkie! Nogmaals veel sterkte.
Net een kijkje genomen op jullie site, vreselijk moeilijk voor jullie. Maar wat een sterke meid dat ze nog drie uur heeft geleefd! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Nikkie.