wat afschuwelijk voor jullie, veel sterkte ermee en ik hoop dat jullie je leven zonder kindje ook een leuke invulling kunnen geven!
vreselijk zeg, wat moet het moeilijk zijn om jaar in jaar uit de hoop te hebben om een kindje te krijgen, terwijl je anderen met kinderen ziet lopen en het bij jezelf zo onbereikbaar blijft.... Heel veel sterkte.
Hey I S, jeetje joh, wat verdrietig! Ik wil jullie veel sterkte toewensen voor de komende tijd. Wel goed en sterk dat je wel samen besluit om dit hoofdstuk af te sluiten! Hopelijk zal dat over een tijdje ook rust geven en ruimte om je op andere dingen te richten, (zo je dat tot nog toe niet al deed, uiteraard ). Hopelijk zullen jullie dan op een andere manier zegen gaan ervaren in en over jullie leven!
Wat is het leven toch raar af en toe. Er zijn mensen die zwanger worden en die beseffen niet wat een wonder dat is. Heel veel sterkte met het verwerken van alles!
lieve schat!!! Ik heb jaar terug ook afscheid genomen . Ik was er klaar mee, kon niet op een natuurlijke manier zwanger worden. Heb zoveel miskramen gehad. Bij mijn huidige partner 2x mk. Ik ken je verdriet, ik ken je gevoel... Wens je zoveeeel sterkte hiermee!!! Ik hoop dat je hetzelfde als mij mag overkomen!!! kalm aan!!!
Wat onzettend moeilijk moet het voor jullie zijn om jullie wens en droom vaarwel te moeten zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.
Lieve meiden, dank jullie wel voor de lieve woorden en steun. Ik hoop dat jullie dromen wel zullen uitkomen en als ze al zijn uitgekomen geniet er dan met volle teugen van. XX Ja dat is een tekst van Dreamer die je niet snel vergeet en zeker niet met het filmpje erbij. Toen ik het voor het eerst las/zag eind 2009 hoopte ik met heel mijn hart dat niet nooit van toepassing zou zijn op ons ...... maar helaas het is anders gelopen! Jij (jullie) heel veel sterkte en geluk gewenst. Mooie foto. Jij ook heel veel sterkte en geluk! Wat een verdriet bij jullie. Ken de pijn van een MK helaas en weet dat dat lichamelijk behoorlijk pijnlijk kan zijn ..... en emotioneel natuurlijk heel heftig. Heel veel sterkte!! Hoop dat er een volgende ZS komt en dat deze wel goed zal verlopen. Het opgeven is inderdaad zó ontzettend moeilijk. Mijn vriend en ik hebben er zoveel moeite mee gehad om het hardop tegen elkaar te zeggen. En je blijft twijfelen, maar hoe moeilijk het ook is, we weten dat we de juiste keuze hebben gemaakt (zelfs dit typen kost moeite). Nu is het moeilijk om daar een goed beeld bij te krijgen, omdat je zo graag het anders ingevuld had willen zien. Maar het zal vast lukken (zegt zij nu stoer!). Ja Anna er zijn periodes dat het erg confronterend is. Na de MA/MK, maar ook na vele maanden zonder zwangerschap en uiteraard nu dat we het besluit hebben genomen dat het boek 'Kinderwens' gesloten is. Het boek blijft bestaan, maar zal niet meer geopend worden. Rozemarijke ..... nee op andere dingen richten deden we eigenlijk niet meer. Geen puf en energie. We moeten erg veel dingen gaan oppakken en hopelijk geeft dat afleiding. De toekomst zal het leren. Ik wens je een mooie, goede zwangerschap toe. Ik vind het ontzettend mooi dat het eindelijk na 5 jaar bij jullie is gelukt. Vind het ook heel lief dat je hoopt dat dit ons ook overkomt, maar wij zijn ECHT gestopt .. hoe moeilijk ook. Ik wens je een hele mooie, goede zwangerschap toe. Fijn dat het eindelijk is gelukt. .
Hey meis wat vreselijk om dit boek te moeten sluiten Ik wens jullie heel Veel geluk en liefde en respect voor hoesterk je bent, stoer wijffie!
Dank je Lizzy. Hoe gaat het met jou? Zie dat jullie vorige maand afscheid hebben moeten nemen van jullie droom van 14 weken. Afschuwelijk! Heel veel sterkte en hopelijk volgt er een nieuwe zwangerschap met een hele goede afloop. X
Wat een mooi gedicht. Ik ben er stil van en de tranen branden nu achter mijn ogen...... ik weet nu geen woorden, maar mijn gevoelens op dit moment zeggen genoeg... heel veel kracht en sterkte om dit te verwerken.
Heel veel sterkte. Wat een verhaal, hier sta je niet bij stil als je eraan begint. Het kan dus ook zo, maakt de "problemem" van sommigen hier (waaronder ook ik) heel nietig. Ik heb er heel erg veel bewondering voor dat jullie die keuze hebben kunnen maken!!!!
Lieve meis, Moest ineens heel sterk aan je denken, dacht gauw eens opzoeken hoe het met je gaat. Wat een verdriet . Ik weet niet zo goed wat te zeggen, maar vind het heel erg voor je dat je jullie droom moet opgeven. Ik hoop dat er prachtige nieuwe dromen voor in de plaats komen die allemaal stuk voor stuk wel uitkomen. Maar ik begrijp hoe diep déze droom zit!! Een hele dikke knuffel!! Liefs, Botervliegje
Is@ Lieverd hier ook even een hele dikke knuffel van mij! denk aan je en leef met je mee maar dat weet je he! oneerlijke wereld is dit ook!!
Cybi en Mutsie, dank jullie wel!! Versluis Ieder zijn eigen probleem is voor diegene zelf toch een groot probleem, maar ik begrijp wat je bedoelt en vind het lief dat je het zegt. Dank je. Sterkte met jouw probleem.
Botervliegje dat is ook toevallig ..... ik dacht vandaag ook aan jou. Dat moet wel op hetzelfde moment geweest zijn ..... gek hè!! Dank je wel voor je woorden. Wij zijn nog naar het UZ in Gent geweest, maar helaas. Mocht je interesse/zin hebben bijna aan het einde van mijn topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/252717-aanbreken-laatste-maanden-om-droom-laten-komen.html staat het verhaal. Hoop dat met jou en jouw gezinnetje alles goed gaat. Koester en geniet van de momenten. XX
Lieve, lieve Marnat, Ik heb nog niet op jouw reactie gereageerd (in andere topic), maar heb 'm zeker wel gelezen. Dank je wel weer voor je lieve woorden. Ik ga zeker nog wel reageren, maar dan spoken de woorden door je hoofd, maar komen ze er nog niet uit ..... je weet vast wat ik bedoel. Hoe gaat het nu met jou/jullie? XX