Oh dat komt echt binnen.... Tranen rollen over mijn wangen. Ik vind het zo erg voor jullie! Het leven kan zo ontzettend oneerlijk zijn... Heel veel sterkte met het verwerken hiervan!
de tranen rollen over mijn wangen weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen alleen dat ik heel veel respect voor jullie heb. wat moet dit een moeilijke keuze zijn geweest die je eigenlijk nooit wilt nemen maar op een gegeven moment toch helaas toe gedwongen word. heel veel sterkte de komende tijd ik hoop dat jullie met de tijd het een passend plekje kunnen geven en samen kunnen genieten van andere mooie dingen in het leven
Jeetje ik heb er geen woorden voor, wat moet dit vreselijk voor jullie zijn! Heel veel sterkte en moed voor jullie beide... Veel liefs en een dikke knuffel!
Is@ Lieverd ik wel heel goed wat je bedoeld , toen ik gister jou bericht las spookye er ook bij mij veel door het hooft om in mijn eigen topic een stuk te schrijven , maar kwam er ook niet uit. vandaag maar gedaan en nog niet zo als ik wou maar toch wel weer hoe ik me een beetje voel. Het gaat hier wel dankje lieverd lees maar als je wil in mijn topic. Dikke knuf waarom waarom mogen jij en ik niet onze wens in de armen en onze buik dragen pff dat blijft een droom slik slik. *****KUSJES van een tranige dinnnetje van je .
Lieve IS, waarom is het leven soms zo fucking oneerlijk? Als ik dat nu eens wist...Als ik daar nu toch eens iets aan kon doen....Maar helaas ben ik niet bij machte om ook maar een heel klein beetje van je verdriet weg te nemen, of om het om te buigen in iets moois. Ik wens je heel veel sterkte toe. En geluk. En liefde. X Liesbeth
Lieve meis, Ik heb http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/252717-aanbreken-laatste-maanden-om-droom-laten-komen.html gelezen, wat heftig allemaal! Jullie hebben werkelijk alles geprobeerd. Ik hoop erg dat jullie van van elkaar genieten (hoewel ik begrijp dat er ruimte nodig zal zijn voor verdriet) & dat het met jouw gezondheid ook helemaal goed gaat. Ik had zo graag iets voor je willen doen, je bent echt een lieverd... Hele dikke knuffel!!! Blijf regelmatig aan je denken
Lieve IS, wat een verdriet,ik leef echt met jullie mee. Ik hoop dat er andere mooie dromen op jullie pad komen! ik denk aan jullie! heel veel sterkte! xxx
Wat ontzettend verdrietig. Ik heb zolang ik je 'ken' van het fotowedstrijdtopic toch steeds stilletjes gehoopt dat jullie geluk mochten hebben. Het spijt me enorm te lezen dat het er niet in zit. Heel veel sterkte de komende tijd. *knuffel*
@IS, Heb er echt geen woorden voor! Na al die jaren hoop, verdriet en onzekerheid en dan moet het zo eindigen! Vind het oprecht ontzettend verdrietig voor jullie en ik hoop van harte dat jullie samen het een plekje kunnen geven en dat de zon heel veel mag schijnen in jullie leven! Het is niet eerlijk!
Jeetje... Hier ook echt tranen.. Sterkte met het verwerken... Dit zet ook me ook meteen weer met beide benen op de grond... Ik ben 23 , en heb ook moeite met zwanger raken.. Maar als ik dit zo lees mag ik mn handen dichtknijpen, dat ik nog alle kans heb... Sterkte!
Tranen in m'n ogen en dat heb ik echt niet snel! Wat is 't soms toch allemaal oneerlijk verdeeld! Heel veel sterkte!
IS wil jou en ISman heel veel sterkte wensen, alle steun die je mij telkens hebt gegeven toen het bij ons niet lukte. Maar al het duimen draaien voor jullie heeft helaas niet mogen helpen. Ik had jullie dit wonder zo gegund, helaas mag dit niet zo zijn. Ben er voor elkaar en verwijt je zelf niets, want jullie hebben alles geprobeerd! liefs zj
heb maar even de zakdoekjes te voorschijn gehaald, jeetje zeg ik ben er gewoon compleet stil van, wat een triest bericht:'(.. sterkte !
tranen in me ogen veel sterkte met dit zware verlies, kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen
Ik moet dus echt huilen om dit bericht... ben er echt stil van. Heel veel sterkte met het verwerken. Dikke knuffel Gijsje