ook de 2de via MMM

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JsMama, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey dames,

Wil het nu toch wel ook bekend op ZP maken...wij zijn al weer ff bezig voor een tweede.

Wil het nu wel bekend maken, want ook bij deze zwangerschap zal ik hulp van het ZH krijgen.

Bij J was mijn ongi al heel onregelmatig en erg lang. Toen zijn we via het ZH en m.b.v. clomid gelukkig zwanger geworden van J.
    Nu zijn we weer al ff bezig en het probleem is weer terug. Zelfs nog wat langer als de vorige keer.
    Vorige week zijn we dus in het ziekenhuis geweest en nu zagen ze tenminste wel gelijk de oorzaak....heb PCOS. Dat dachten ze bij J al, maar toen nooit eigenlijk nog goed naar gekeken.

Heb nu primolut gekregen en moet straks weer bloedprikken. Ook moet mannetje nu wel ineens sperma inleveren (bij de eerste niet eens:(). Hopelijk mogen we over een kleine twee weken Clomid krijgen.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik wil je bij deze heel veel succes wensen en hopelijk binnen korte tijd een hele mooie zwangerschap!!!!!

xxx

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Hey jsmama

Wat leuk dat jullie voor een 2de gaan.
    Ik ben zowel van mijn zoontje als met deze zwangerschap zwanger geworden dmv clomid. Hier ook de diagnose pcos.
    Gelukkig ben ik bij alle 2 snel zwanger geraakt en dat wel in de eerste ronde met clomid. ( ik ben hier ook zo dankbaar voor)

Voor deze zwangerschap was mijn cyclus helemaal weg terwijl ik bij Bram nog eens ongesteld werd uit mezelf. Ik was daarom ook bang dat de clomid 50 mg niet zou gaan werken. Dat was gelukkig niet het geval.

Ik wens je heel veel succes en hopelijk doet de clomid ook goed zijn werk voor jullie

Deel Deze Pagina