ik ben mij net rot geschrokken op de wc. bij het afvegen zat er roze op mijn papiertje. ik ben zo bang dat het weer fout gaat. ik probeer mij nu rustig te houden,maar is zo moeilijk. in maart heb ik een miskraam gehad met 5,5 week en de dag voor het echt bloeden door brak had ik ook roze op wc papier. heeft dit roze ligt verlies en een miskraam verband met elkaar?
Oww wat naar vlindertje. Het hoeft niks te betekenen he, al kan ik me heel goed voorstellen dat je direct schrikt van dt rose op het toilet papier. Mijn miskram begon ook met rose slijm, en toen ik bij de volgende zwangerschap slijmverlies kreeg dacht ik ook direct ownee, maar het gaat tot nu toe allemaal goed. Helaas heb je hier geen zekerheid door. Als het niet erger word kan je het eerst even aankijken hoe moeilijk dat ook is, en anders kan je proberen om een echo te krijgen. Zolang je niet echt bloedverlies hebt en nog geen krampen hoeft er helemaal niks aan de hand te zijn. Heel veel sterkte, liefs,
dankje wel voor je snelle antwoord. ik heb 20 juli een afspraak in het ziekenhuis voor een echo. ik heb wel rugpijn sinds vanmorgen,aan de rechtkant onderaan. voelt als soort spierpijn. verder ben ik nog steeds met vlagen misselijk,pijnlijke borsten vol met aders. ik kan er echt niet van genieten,omdat er steeds in mijn achter hoofd het beeld van de miskraam word af gespeeld.
Vlindertje, Hier hetzelfde.. Ook alleen aan toiletpapiertje een beetje (zie m'n antwoord van VK) Positief proberen te blijven denken..doe ik ook, maar begrijp je angst. Hou je me op de hoogte?? Lieve groetjes Mirre
Ik duim voor goed nieuws... Sterkte en probeer niet teveel te stressen (maar ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is!)
Wat vervelend. Zwangerschap zou eigenlijk puur genieten moeten zijn, maar je maakt je toch steeds zorgen. Ik hoop dat het snel overgaat en dat het niks betekent. Veel sterkte ermee, groetjes Hope
Veel succes Vlindertje! helaas kun je niets dan afwachten en juist dat is zo frusterend! Ik hoop dat alles goed met jullie zal gaan!
verlies niks meer,.......maar blijf er wel steeds aan denken bij elk ding dat ik voel. rug pijn is ook weg en de misselijkheid en pijnlijke borsten zijn volop aanwezig. dank jullie wel voor de antwoorden en jullie verhalen,heeft mij wel een beetje gerust gesteld. nu duimen dat het zo de 20ste is en dat alles ok is. en dat iedereen maar snel zwanger mag worden van een klein wondertje