Pff hoe moeilijk.. Ronde 17 al in..3 juli weer naar de gyno. Ik zou tien kilo afvallen... Niet gelukt! Ik denk dat ik afstand moet nemen.. van alles wat met zwanger worden te maken heeft. Vanaf maandag ga ik lijnen! Ik vergeef het mezelf nooit als ik kinderloos blijf dankzij mezelf. Dus vanaf maandag stop ik ook hier.. Ik moet mn wens op een zijspoor zetten en nu voor mezelf gaan! Dit doet pijn! Had vorig jaar maart niet gedacht dat wij zo lang moesten wachten. Ik heb mensen om me heen die me gaan helpen.. en die weten van onze wens.. Zelfs hier een nieuwe vriendin ontmoet..@reb thnx voor je steun! Ik zeg maar... hopelijk tot gauw... ik kom hier nog tot maandag en dan is het klaar voor mij voorlopig. xxxxxx Dikke kus en hoop voor een ieder hier sneller positief nieuws dan wij!
He jeetje wat naar voor je/jullie.. Een pauze inlassen is op zich niet verkeerd , dat hebben wij met vrij grote regelmaat gedaan. Ik gaf het tempo aan zeg maar. Als het afvallen je niet in je eentje lukt, waarom zoek je dan geen dieetiste op? Ik ben in mijn zwangerschap dik 35 kilo aangekomen (was na de bevalling 35 kg zwaarder dan voorheen, dus zonder gewicht baby enz), en alleen lukt het me ook niet. Ik ben nu dik 35 kg afgevallen dmv de dieetiste (eet koolhydraatarm, en echt ik zweer het je, dat is zo lekker eten en je zit zo vol dat je niet gaat snaaien..ook niet als je een emo eter bent).. Wij zijn ook heel erg lang bezig geweest, en de ene keer legde ik het bijltje erbij neer, en de andere keer had mijn man twijfels....maar mijn man is degene geweest die door gezet heeft en hem ben ik altijd nog dankbaar voor zijn doorzettingsvermogen. Wij hebben heel veel geluk gehad na alle ellende op weg naar onze 2 knullen toe..maar wat ben ik blij dat mijn man mij elke keer weer moed in wist te praten. Je moet het echt samen willen er samen achter staan en elkaar er doorheen weten te praten. Ook al zit er een pauze van een jaar tussen. Maar ik heb makkelijk praten, onze droom is gewoon 2 keer al uit mogen komen... Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ook een pracht van een wondertje mogen omarmen en het liefst over niet al te lange tijdn.
Ik ga idd lijnen onder begeleiding. Bij ega nederland ( google maar) Ik zet het op een zijspoor ga zeker niet stoppen.. maar rustig aan. Afwachten wat de gyno gaat doen. Maar ondertussen lijnen op de eerste plaats! Bedankt voor je lieve berichtje twoboys!
Hoi Stephie, Jeetje wat schrik ik een beetje van je berichtje. Ik weet natuurlijk niet helemaal hoe je je voelt maar ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Wij zijn nog net geen jaar bezig maar toch kreeg ik he advies van het ziekenhuis om af te vallen. Een klap in mijn gezicht, terwijl ik het wel donders goed wist en ik altijd al gedacht had dat ik hierdoor niet zwanger zou worden. Even had ik een terugval en dacht ik bekijk het maar lekker en help me maar mooi met medicijnen. Het is nu twee maanden geleden en met behulp van Sonja, mijn man en een aantal vrienden ben ik toch al 4 kilo afgevallen! Lang niet genoeg, ik wil er nu nog 8 kwijt! Nog een lange weg te gaan dus en had gehoopt op meer resultaat. Helaas is het heel moeilijk en moet je een sterke wil hebben om een dieet 100% te volgen. Dat is mij ook niet gelukt maar ik ben al zeer content met mijn 4 kg en dit geeft ook weer moed. Ook ik ben een tijdje niet op het forum geweest, heb niet meer getemperatuurd en geen ovulatietesten meer gebruikt en dat vond ik echt heerlijk! Even afstand doen was goed. Morgen hebben wij weer een gesprek bij de gyn en dan gaan we verdere onderzoeken krijgen. Natuurlijk ga ik door met afvallen, ik merk namelijk dat ik een betere conditie door het vele sporten en zit beter in mijn vel! Ik wens jullie heel veel sterkte en zet hem op meid, toi toi toi je kan het en je weet waar je het voor doet! Onthoudt dat goed! Xxx Beepje.
De gyno heeft geadviseerd 10/12 kilo af te vallen. Alleen is het me niet gelukt. Eerder wel was ik 30 kilo kwijt Dus weet dat ik het kan. Alleen onder druk is het nog moeilijker vind ik. Nu voelt het voor mij alsof ik mezelf in de weg zit. Ookal doe ik het zelf.. Mijn leven. Draait nu maar om 1 dingven dat is niet goed. Wil ook weer leuke dingen hebben.. ipv alleen bezig zijn met zwanger worden. Deze berichtjes doen me goed! Dank jullie wel!
Weet absoluut niet wat het is om jou schoenen te staan. Maar wil je een positief verhaal meegeven over ega ik ben er zelf 15 kilo mee afgevallen in 5 maanden. Vind het goed vol te houden in het begin ff puzzelen maar alles wend snel. Sucses meid ik hoop dat je droom snel uit mag komen! Liefs paula
Goed van je dat je pauze neemt, er te veel mee bezig zijn is ook niet goed.. En mocht het afvallen nou echt niet lukken, er zijn ook ziekenhuizen die je helpen ook als je overgewicht hebt. Veel succes bij de gyn volgende week!
Hoi Paula1984 ik ben bekend met ega.. Die eerdere 30 kilo die ik kwijt was heb ik ook bij hun gedaan. daarom ga ik daar heen. Bedankt voor je lieve bericht! X
Ik ga dat niet onthouden mnr ik moet minimaal 20 kilo kwijt! Hoppa! Gewoon weg ermee nu.. Ben dat gewicht zat.. Wil ook weer leuk eruit zien.. Geen pukkels op m'n gezicht en een broek maatje minder!! Maar toch bedank!
Wat goed van je dat je eerder al 30kg kwijt was. Dan weet je ook dat je het kunt! Mij was geadviseerd om 10% af te vallen. Op 83 kg is dat 8,3kg eraf, en ben ook pas bij de eerste 4 daarvan, maar het begin is er! Ik wil het mezelf bewijzen dat ik het kan. Ik ben ook lid geworden van een afvalclubje hier maar op dit moment ligt dat een beetje stil geloof ik. Als je wilt kan ik je de link geven. Maar even zwanger-worden-pagina rust is ook heel goed van je hoor. Gewoon lekker bezig zijn met gezond eten, sporten en afvallen en andere dingen in het leven. Goed dat je zelf het heft in handen neemt!
Ja vanaf maandag word het mijn tijd.. En ga ik het genieten weer terug vinden.. Genieten van onnozelen dingen.. Iemand tips voor gratis sporten ? Dus thuis of buiten ofzo.. Ben geen loop fan.. Dus wie weet er iets?
Stap 1: Niet maandag beginnen, NU beginnen Probeer je lichaam te voeden, niet te vullen... Kijk ook op die manier naar je eten.
Ik loop (wandel) elke dag of om de dag 8 kilometer. Fiets elke dag een uurtje. En skate.. Heb mijn paard te verzorgen/rijden.. Trek er gewoon lopend of op de fiets en skates op uit. En doe alles te voet. Laat de auto als het kan staan. In combie met mijn nieuwe leef/eetpatroon blijf ik afvallen, gemiddeld een kilo of 3 per maand. Soms maar 1 en laatste keer 5. Ik ga wel elke 4 weken naar de dieetiste, en de dieetiste s dochtertje zit toevallig bij de oudste van mij in de klas dus ik kom haar elke dag tegen en dat was in het begin ook een stok achter de deur Zet m op! Je kan t!
Hmm gratis sporten, zoals touwtjespringen? Elke dag wat sit ups doen en de radio vet hard zetten. Zelf heb ik ontdekt dat ik graag doe baantjes zwemmen. Is ook een super workout! 1 uurtje per keer is al genoeg. Gratis is het helaas niet
sterkte. moeilijke keus, maar uiteindelijk zul je er denk ik goed bij voelen. gratis weet ik niet zoveel, behalve lopen, maar ik vind het heerlijk om te zwemmen. banen zwemmen of aquarobics.
Hey meid, Goed van jullie dat jullie even rust houden. Uiteraard willen jullie graag een kindje maar zet daarvoor niet de rest van je leven op hold. Bij ons heeft het ook bijna 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was. Hiervan zat ook een onderbreking van 3 maanden. Wij liepen toen in het ziekenhuis i.v.m. pcos en de hoogste dosis clomid, hierdoor kwam er zoveel druk op ons huwelijk te staan dat we bijna uit elkaar waren gegaan. Op het moment van deze constatering hebben we besloten om tijdelijk te stoppen omdat we vinden dat een kindje geboren moet worden in een sterke en stabiele relatie en die was op dat moment weg. Hoe moeilijk die keuze ook was ben ik blij dat we die keuze hadden want anders waren we niet meer samen geweest. We hebben toen keihard aan onze relatie gewerkt en toen ook gezegd dat als onze kinderwens er niet in zit we andere leuke dingen gaan doen, het moet niet ten koste gaan van alles. Meid ik wil je heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd en wie weet wat het allemaal doet. Maar vergeet niet: soms komen dingen, hoe klein ook uit een onverwachte hoek op een moment dat je het niet verwacht.
Enne zumba workout via youtube ofzo? Zou t werken? Ik heb zelf geen rijbewijs dus auto is alleen wanneer mijn vriend er is. Denk dat ik een sportschema voor mezelf ga maken. Met 1 x per dag stuk lopen/fietsen 1 x per week een uur banen zwemmen En dan zelf thuis nog iets van zumba ofzo Moet ook niet te hard van stapel lopen.. als het bv regent ga ik echt niet fietsen..