Volhouden hoe moeilijk ook! Vanmiddag heb ik een klein meisje mogen vasthouden die na 2,5 jaar proberen eindelijk op komst was. Maar ik snap je wel. Ik wens jullie heel veel geluk en succes!
Lieve Stephie, Dapper dat je dit besluit neemt. Wat voor jezelf nu misschien voelt als afscheid, kan je misschien ook zien als een nieuw begin.. Realiseer je dat er lef voor nodig is om de keuze te maken die je nu hebt gemaakt. Je bent een sterke vrouw blijkbaar!! En durf dat ook zo te zien!! Je bent er tenslotte al 30 kwijt Vorig jaar woog ik 102kg.. In december bleek ik zwanger te zijn, kon mijn geluk jet op.. 11 januari heb ik een miskraam gehad.. In februari heb ik dezelfde beslissing genomen die jij nu neemt... Afstand nemen.. Aan jezelf werken en afvallen.. Dat is me gelukt.. Binnen 7 maanden was ik 27 kg afgevallen.. Daar is weer 2 kg bijgekomen.. En ben ik met 25 kg gestopt met diëten en durfde ik weer aan onze kinderwens te denken.. En je ziet het aan mijn banner.. Tijdens het diëten heb ik emotioneel met veel dingen afgerekend.. En was goed zo.. Ik hoop van harte voor je dat je zal bereiken wat je wilt bereiken.. En dat zal ook een stuk emotionele rust zijn.. Sorry voor mijn lange verhaal, maar wilde je even een. Hart onder de riem steken.. Heel veel,succes! You can do it!!
Succes meid! Ik moest het bij mijn eerste poging ook....ivm de PCOS, of ja moest...nee dat is een groot woord maar ik ben middels het South Beach Dieet 27 kilo afgevallen in circa 9 maanden en vervolgens werd ik daarna binnen 6 maanden zwanger....het gewicht vloog er weer aan tijdens de zwangerschap...godzijdank viel ik binnen 10 maanden weer hetzelfde gewicht eraf... nu ben ik weer zwanger en pff het vliegt er weer aan! Meid je kan het en inderdaad als je de juiste steun krijgt komt het vast goed! Sterkte!
Hoop dat ik dalijk ook een bericht als deze kan neerzetten. Ik ga me op mezelf richten.. En hoop heel stiekem dat mijn gynaecoloog me woensdag zo veel positiviteit geeft dat ik mezelf weer nuttig en vrouw voel! Alles voor een beebje.. Tijd is aan mezelf!
Lieve Stephie, wat vervelend dat je al zolang moet wachten. Goed besluit om weer je vizier op andere dingen te richten. Ook wij hebben lang moeten wachten op een zwangerschap. We waren ook al in het medische traject beland, maar het gebeurde toch natuurlijk echt een wonder. Ook ik had/heb ernstig overgewicht en na een vmk in ronde 10 is mijn knop omgegaan en ben ik in 4,5 maand bijna 20 kilo kwijt geraakt. Vooral door doorzettingsvermogen, geen tussendoortjes, gezond eten etc. En gratis sporten, wij hebben een wii met balance board en daar stond ik in de maanden sowieso elke dag minimaal een uur op. Kost niets en is ook nog leuk om te doen. Nu moet je wel een wii hebben natuurlijk Succes en sterkte!
Meis een onwijs dikke knuf voor je... Ik ken het gevoel en hoe lastig het ook is is het soms wel erg goed voor jezelf om even afstand te nemen. Dikke knuf en suc6! Ik duim voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als dat wij moeten doen.
Lieve meid.. wat schaam ik me nu.. 17 maanden en al knettergek word ik ervan.. En jij.. wouw ik zou in een gekkenhuis belanden geloof ik.. Ik wil jou heeel veel sucses wensen en een hele grote dikke digitale knuffel!!!!!!! Bedankt voor jou berichtje.. dit doet echt veel met me.. Xxx
Lieve dames, Bedankt voor jullie lieve woorden. Over een poosje kom ik hhier weer eens spieken. Zal het gaan missen.. Dikke kus en tot snel Xxxx