lieve meiden, ik ben ongepland en alleen zwanger, maar moet binnenkort gaan bevallen van een dood kindje. iedereen die ongepland of onbedoeld zwanger raakt wil ik graag een hart onder de riem steken: grijp deze kans. je weet nooit wanneer je hem weer kijgt. ik ben zelf heel erg bang dat ik de kans niet meer krijg en hoop eerlijk gezegd dat als ik ooit weer zwanger raak, het van een gezond kindje is en dat ik het dan met een partner kan doen.
Hoi loopy, Ik had je topic al eerder gelezen,en ik vind het echt afschuwelijk voor je! Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe,en hoop dat je een belangrijk persoon mee kan nemen bij je bevalling. Hier word aan je gedacht dikke knuffel
Loopy, Wat moet dit een heftige ervaring voor je zijn... Ik kan niks anders zeggen dan dat ik je veel sterkte toe wens in deze moeilijke periode. Jij en Bas zijn in mijn gedachten. Liefs, Modo
Beste Loopy, Heel veel sterkte, in deze moeilijke tijd en in de tijd die komen gaat. Groetjes Bolbuikje.
Heel erg veel sterkte loopy.... Wat vreselijk dat je dit moet meemaken.... Wat is de wereld toch oneerlijk....
Wat een verhaal! Heel heftig! Ik wens je alle sterkte toe echt! Dit wens je echt je ergste vijand niet.. Heel veel sterkte en inderdaad, Bas zal altijd bij je zijn..
Heftig! Ik moest toch even een traantje laten vallen hoor. Dit verhaal heeft me heel erg geraakt. Ik wens je heel veel sucses in het toekomst en ik hoop dat je alles mag krijgen wat je hartje begeert. kuskus